image/jpeg

פתיחת עונה עם ספיישל אולימפיקס

חדשות מחלקת הנוער
פתיחת עונה עם ספיישל אולימפיקס

קבוצת "ספיישל אולימפיקס", המורכבת משחקנים מיוחדים שמשחקים עבור מכבי "ספיישל" חיפה, התכנסה במתחם "קצף" לכבוד פתיחת עונת כדורגל נוספת, יחד עם המועדון הירוק ושחקני הקבוצה, גדי קינדה ועלי מוחמד. בשיתוף הפעולה, לוקחת חלק גם "עמותת היציע הצפוני" המורכבת מאוהדי הקבוצה. צילום: מכבי חיפה, עומרי שטיין

10/09/2024 13:39

מכבי וספיישל אולימפיקס 2024

מועדון כדורגל מכבי חיפה, כמי שחרט על דגלו את המשפט "האדם לפני השחקן". רואה בחשיבות עליונה את הליווי והחיבוק לאורך השנה ל-"ספיישל אולימפיקס", למתחם האימונים בקצף הגיעו שחקני הקבוצה הבוגרת, גדי קינדה ועלי מוחמד וחברו ל-20 נערים ונערות מופלאים לפתיחת עונה חגיגית של עמותת ספיישל.

מכבי ועמותת ספיישל אולימפיקס, אחד הם. מלבד אימונים שבועיים, טורנירים ברחבי הארץ וערבי גיבוש יחד עם מחלקת הנוער של המועדון. הספיישל מקבלים את כל המעטפת במחלקה הירוקה, כולל תלבושות רשמיות וארוחות משותפות.

 

מאמנת קבוצת ספיישל אולימפיקס, רונה סלם, אמרה לאתר הרשמי: "מאוד מרגש לחזור, כולנו חיכינו לרגע הזה. פותחים עונה רביעית שזה לא מובן מאליו, ומעל הכל ההתרגשות של הח'ברה פה שמרגישים כשווים בזכות היחס של מועדון הכדורגל מכבי חיפה. עצם זה שפותחים להם דלת להיות חלק ממחלקת הנוער, חלק ממכבי חיפה, זה דבר מדהים. אני מקווה שהעונה הזו תהיה יותר שמחה לנו, למועדון ולעם ישראל".

 

קשר הקבוצה, עלי מוחמד, התרשם: "היה יום מדהים, היתה לי ההזדמנות והזכות להיות ולהכיר את הח'ברה האלו. אני מאחל להם עונה מוצלחת, יאללה מכבי, בהצלחה".

36123
Preview
36123
Preview
36123
Preview
36123
Preview
36123
Preview
36123
Preview
36123
Preview
36123
Preview
השותפים שלנו
VOLVO
ADIDAS.CO.IL
עמרם אברהםhertzauto centervariety
image cover