image/jpeg

נוער | סיכום סופ"ש במחלקה הירוקה

חדשות מחלקת הנוער
נוער | סיכום סופ"ש במחלקה הירוקה

מהפכים, דרמות והרבה שערים. יצחק הברמן מסכם את משחקי השבת במחלקת הנוער של המועדון. צילום: מכבי חיפה, ג'ו הירש

15/09/2024 07:51

איזה ניצחון מדהים למכבי "עלמני" חיפה  (נערים א') על מכבי פתח תקווה באם המושבות. החיפאים של אדריאן רוצ'ט, הגיעו מהצפון כדי לנסות ולבלום את המארחת, שטרם נוצחה וגם לא ספגה שער חובה העונה. והנה נעריינו הצליחו להרוג שתי ציפורים במכה אחת. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. תשע דקות מפתיחת השנייה כבש נועם אלוק החיפאי, שער יתרון שהחזיק מעמד 11 דקות בדיוק. משנדמה היה שההתמודדות תסתיים בתיקו, הבקיע ליאל נגת שער נהדר בתוספת הזמן וקבוצתו ברחה עם הנקודות לביתה.

 

בקבוצת נערים ב' מכבי "יהויכים" חיפה מליגת העל, אחרי 50 הדקות הראשונות במשחק החוץ מול בית"ר טוברוק, לוח התוצאות הורה על 0:3 לזכות המארחים, שהפתיעו את ההגנה הירוקה. חילופים שערך המאמן עידן יונה הועילו בחלקם, כאשר כמאל הינו (55) צימק את התוצאה. בהמשך תקווה כמוסה נוספת עם שער של יונס אדאנה (79) וכל הניסיונות למנוע הפסד בכורה עלו בתוהו. חיפה נוצחה 3:2.

 

גם מכבי "מקס" חיפה (נערים ג' בליגת העל) ציינה שבת פנטסטית, כאשר הצליחה להתגבר על פיגור משמעותי בן שני שערים, לחולל מהפך, לא להתייאש כאשר איבדה את היתרון ולנצח. ואת מי, את מכבי פתח תקווה המושלמת במגרשה. לשם כך היה על שחקניו של רועי גוזלן להשכים קום. אחרי רבע שעה מפתיחת המשחק כבר 0:2 לפתח תקווה, ששחקניה ראו בעיני רוחם ניצחון נוסף. אלא שבתוך שלוש דקות הצליחו רואי אברהם (23) ואורי אדמן (26) לחסל את היתרון המקומי. לא חלפו שלוש דקות ואורי אדמן (43), עם שער שני במשחק, קבע 2:3 וכעת הלחץ עבר למלאבסים. לחמש דקות בלבד כי בדקה ה-48 שוויון. שתי הקבוצות חיפשו את שער הניצחון, אריאל דורה, עם שער חמישי, מצא אותו וחיפה ניצחה 3:4 דרמטי, שסייע לה לחלוף על המנוצחים בטבלה ולהתמקם במקום השלישי (12 נקודות).

 

שמח היה גם בקבוצת נערים א' מהאקדמיה במעגן מיכאל. קבוצתו של שי מימון מהליגה הארצית צפון, מכבי "שמעון" חיפה, נקלעה לפיגור בחלוף עשר הדקות הראשונות. שוער הקבוצה, מוחמד ח'אלד ראה כרטיס אדום והאורחים מהפועל בני אעיבלין עלו ליתרון 0:1. זה החזיק מעמד עד לדקה ה-34 עת דולב קוטליאר איזן. במחצית השנייה נשמעה אופרה שונה במגרש כאשר גיטא בן-יואל (54) עילאי פז (67) קוטליאר עם שער שני בפנדל (82) ועידן רונד (90) חרצו את גורל המשחק עם 1:5 וזכות לצעוד זה השבוע השני ברציפות בראש הטבלה.

 

שחקני מכבי חיפה גולדשנפלד (נערים ב' מהאקדמיה בליגה הארצית הצפונית), חניכיו של ירון שיש לא התייאשו גם אחרי שהאורחת, מ.כ. נווה-יוסף הבקיעה פעמיים, יוסף בוהדנה החזיר את הסומק ללחיים (30) ומכאן והלאה נעשה ניסיון להשוות, לפחות, אלא שעד לסיום הרשתות נותרו ריקות ונווה יוסף ניצחו 1:2.

מחצית ראשונה תוססת, שהסתיימה בשוויון כוחות בין המארחת מכבי אחי נצרת לבין קבוצת נערים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד (נציגת האקדמיה בליגה הארצית מחוז הצפון), לא סימנה הכרעה לקראת המחצית השנייה. קבוצתו של בנימין מוגיליובסקי שניצחה בקלות במחזור הראשון, ספגה שער בדקה השמינית, חלפה דקה בלבד ועילי גת מצא את הרשת לראשונה, ובפעם השנייה (32) חבריו מיהרו אליו לחגוג את המהפך. הנצרתים לא התלהבו, בלשון המעטה, ותרמו אף הם שער שני שחתם מחצית עם 2:2. תם ולא נשלם. ג'ושוע ססי וניריה שדה כבשו צמד והירוקים ניצחו 2:4 ונותרו אחת משלוש הקבוצות בליגה להן שש נקודות אפשריות.

36134
Preview
36134
Preview
36134
Preview
36134
Preview
36134
Preview
36134
Preview
36134
Preview
36134
Preview
36134
Preview
36134
Preview
36134
Preview
36134
Preview
השותפים שלנו
VOLVO
ADIDAS.CO.IL
עמרם אברהםhertzauto centervariety
image cover