image/jpeg

ירוק עוזר | אריזת חבילות חג בעמותת ׳יד עזר לחבר׳

ירוק בקהילה
ירוק עוזר | אריזת חבילות חג בעמותת ׳יד עזר לחבר׳

אמש (רביעי), השתתפו עובדי המועדון בסיוע לעמותת ׳׳יד עזר לחבר׳׳ בהכנת מארזי חג והכנת חבילות מזון לניצולי שואה ולמשפחות נזקקות בחיפה. אריזת החבילות נעשתה במרכז הלוגיסטי של העמותה, בחיפה. תוך מספר שעות נארזו מאות מארזים לראש השנה. צילום: ג'ו הירש

19/09/2024 12:57

ירוקים למען נזקקים!

אמש (רביעי), התייצבו עובדי המועדון לסייע במרכז הלוגיסטי של 'עמותת יד עזר', באיסוף מצרכים והכנת חבילות מזון לניצולי שואה ולמשפחות נזקקות בחיפה. שיתוף הפעולה והמסירות של כל הנוגעים בדבר, הביא לכך שתוך שעתיים בלבד, נארזו מאות חבילות מזון שיגיעו לשולחנם של אלה הזקוקים לכך.

 

המצרכים שסודרו בארגזים, נארזו על ידי עובדי המועדון הירוק ובשבועות הקרובים תתבצע החלוקה למשפחות. 

מנכ"ל עמותת "יד עזר לבנים", שמעון סבג, אמר לאתר: " מועדון מכבי חיפה אינו חדש בעשייה החברתית. כבר עשרות שנים שהמועדון מראה דוגמא חיה לרגישות חברתית וסיוע לקהילה. במיוחד בתקופה המורכבת והקשה שעוברת על העם בישראל, הם ממשיכים לעמוד בחזית, נותנים את כל כולם למען אלו שזקוקים לכך ביותר. עמותת יד עזר לחבר מבקשת להודות להם על התרומה העצומה והלב הרחב שהם מביאים איתם, שמאפשרים לרבים לחגוג את החג עם מעט יותר תקווה ושמחה".

 

מנהלת קשרי אוהדים, דין יודוביץ: "כחלק משיתוף הפעולה המתמשך עם יד עזר לחבר זכינו לארוז מאות חבילות מזון לניצולי שואה ולמשפחות נזקקות בחג. פעילות זו היא חלק מהמחויבות של המועדון לפעול למען הקהילה ולהעניק יד תומכת בשעת הצורך. קהילה חזקה בנויה על בסיס של שיתוף פעולה ודאגה הדדית ואנו מאמינים שהמועדון שלנו הוא לא רק בית לאוהדים אלא גם שחקן מרכזי בסיוע לקהילה. תודה ליד עזר לחבר על שיתוף הפעולה בכל הזדמנות".

36139
Preview
36139
Preview
36139
Preview
36139
Preview
36139
Preview
36139
Preview
36139
Preview
36139
Preview
36139
Preview
השותפים שלנו
VOLVO
ADIDAS.CO.IL
עמרם אברהםhertzauto centervariety
image cover