image/jpeg

נוער | יוצאים למשחק חוץ בכפ"ס

חדשות מחלקת הנוער
נוער | יוצאים למשחק חוץ בכפ"ס

קבוצת הנוער תתארח מחר (שבת, 16:50) אצל היריבה מהשרון למפגש במסגרת המחזור החמישי בליגת העל לנוער. המשחק יתקיים באצטדיון לויטה וישודר בשידור משולב בערוץ הספורט 
 

20/09/2024 12:09

יוצאים לכפר סבא!

מכבי "הרדי" חיפה תתארח מחר (שבת) אצל היריבה מהשרון למפגש במסגרת המחזור החמישי בליגת העל לנוער. אחרי הניצחון השני ברציפות בליגה, הפעם על הפועל פ"ת, הנוער יוצאים למשחק חוץ לא קל מול הפועל כפר סבא, אותה לא ניצחה בביתה מאז ינואר עונת 21/22 (אז ניצחו הירוקים בעשרה שחקנים 0:1 בדקות הסיום).

 

 בעונה שעברה נפגשו שתי הקבוצות במגרש האימונים של כפ"ס, כשהירוקים מחיפה הפסידו 1:0 עם שער שנכבש בדקה 85. כפר סבא מגיעה למשחק כשהיא נמצאת לאחר 4 מחזורים במקום ה-13 בליגה עם ניצחון אחד בארבעה משחקים. 

 

סך הכל נפגשו שתי הקבוצות במסגרת הליגה 58 פעמים. מכבי ניצחה ב-40 מפגשים, מתוכם לא פחות מ-17 ניצחונות בבית היריבה מהשרון, בנוסף החיפאים הפסידו בתשעה משחקים ותשעה מפגשים נוספים הסתיימו ללא הכרעה.

המאמן, איתי מרדכי: "אנו רוצים להמשיך את המומנטום החיובי של הקבוצה. אנו יודעים שכפר סבא היא קבוצה קשוחה שתגיע ללחוץ אותנו ולשבש את תכנית המשחק שלנו, אבל אני מאמין בשחקנים שלי. אני יודע שאם נשחק את הכדורגל שלנו, של מכבי חיפה, נצליח לקחת את מלוא הנקודות".

 

IMG_7185.JPGIMG_7200.JPGIMG_7197.JPGIMG_7184.JPG

השותפים שלנו
VOLVO
ADIDAS.CO.IL
עמרם אברהםhertzauto centervariety
image cover