image/jpeg

נוער | סיכום סופ"ש במחלקה הירוקה

חדשות מחלקת הנוער
נוער | סיכום סופ"ש במחלקה הירוקה

מהפכים, מבול של שערים ומופע מדהים של חלוץ קבוצת הנוער. יצחק הברמן מסכם את משחקי סוף השבוע במחלקת הנוער. צילום: מכבי חיפה, ג'ו הירש

22/09/2024 09:48

איך אפשר שלא לדבר על המופע האישי המדהים של חלוץ קבוצת הנוער מכבי "הרדי" חיפה, איאד חלאילי, אשר כבש חמישה שערים בניצחון החוץ הגבוה על הפועל כפר סבא (1:7) הקפיץ אותו מעל, איתי מרדכי,ליאור רפאלוב, דור חוגי וסתיו נחמני, שכל אחד מהם הבקיע ארבעה שערים במשחק ליגה של החיפאית מאז הקמת ליגת העל לנוער ב-1983.

 

חצי שבוע מצוין לקבוצת נערים א' מכבי "עלמני" חיפה שבתוך ארבעה ימים קצרה שני ניצחונות, התמקמה במקום השני במרחק נקודה מהמוליכה מכבי תל אביב.  ובסיום שש נקודות לקבוצתו של אדריאן רוצ'ט. ברביעי ארחה ב"קצף" את בני יהודה שהפתיעה והוליכה (24) במשך חמישים דקות. למגרש הוזנקו בהמשך נועם אילוק ואדם גרימברג והצמד הזה הכריע את ההתמודדות בשערים, הראשון בדקה ה-74 והשני עמוק בתוספת הזמן. אלא שהאירועים הראשיים התרחשו בסיום המשחק. במהומה בין השחקנים הרחיק השופט מהליגה הלאומית רפאל גבע חמישה כדורגלנים, שניים מחיפה ושלושה מהאורחים.

 

מכבי הגיעה לקריית חיים ל"דרבי" מול הפועל חיפה. מזה תקופה שיחסי הכוחות בין השתיים נוטים לכיוון ה"ירוקים" וזה לא הפריע למארחים לכבוש שער ראשון (11). לחניכיו של רוצ'ט לא בדיוק התאים המצב, יותם גולדשטיין מיהר לאזן (13) ועל סף סיום המחצית הראשונה הצליח נועם לוי לחולל מהפך. אלמלא יכולת גבוהה מצד שוער הפועל, התוצאה יכולה הייתה להיות גבוהה בהרבה. גם כך המכבים לא ויתרו ונועם אילוק הצטרף לחגיגת השערים עם צמד (83,71) והשלים ארבעה משחקים רצופים בהם הוא כובש.

 

קבוצת נערים ב' מכבי "יהויכים" חיפה מליגת העל, נוצחה על ידי מכבי נתניה 3:0. לקבוצה ניצחון בודד, שלוש תוצאות תיקו וצמד הפסדים והיא מדורגת הרחק מדבוקת הצמרת.

 

משחקיה של מכבי "מקס" חיפה (נערים ג' מליגת העל) ממשיכים להלהיב ואין בהם רגע דל. אחרי ארבעה ניצחונות מלווים בשערים רבים ארחה את מכבי נתניה ועד שהספיקה להתארגן האורחים לא התקשו לכבוש פעמיים בתוך שתי דקות (18,16) ולאותת שהנה הם יהיו הראשונים להנחיל לחניכיו של רועי גוזלן הפסד ביתי ראשון. לא כך חשבו אורי אדמן (דקה 52) ואריאל דורה ( שער שישי בדקה ה-62) שהחזירו מלחמה שערה לקראת הדרמה האמיתית בדקת הסיום. בעיטת עונשין נפסקה לזכות חיפה, הקפטן נועם גולדברג נשלח למשימה, בעט למרכז השער ואפשר לשוער האורח להדוף ולהשאיר את התוצאה בעינה.

 

בקבוצות האקדמיה של מכבי חיפה במעגן מיכאל/חוף הכרמל אותה מאמן שי מימון נחת רוח מרובה. קבוצת נערים א' מהליגה הארצית, מכבי "שמעון" חיפה ניצחה בפעם השלישית ברציפות והיא מוליכה בגאון את הטבלה. בשבת יצאה למשחק חוץ בשייח' דנון, מזרחית לנהרייה, למשחק חוץ מול הפועל מטה אשר וניצחה שם 2:6. דולב קוטליאר כבש שלושער, הראשון העונה בקבוצתו, חבריו שחר אהרוני, בן יואל גיטא ויותם ספיר השלימו שבת מבורכת.

 

באמצע השבוע הצליחה קבוצת נערים ב' מכבי חיפה גולדשנפלד ללקט שלוש נקודות ראשונות העונה בניצחון על הפועל בני אעיבלין 2:4. עילי גת (24) ויוסף בוהדנה (31) הובילו ליתרון 0:2 שצומק בחלוף חמש דקות. אלא שבוהדנה היה במצב רוח מעולה והשלים שלושער (65,40) שהבטיח ניצחון בכורה שלא נמחק למרות שער חובה שני. בשבת, קיוו המאמן ירון שיש וחניכיו לקושש נקודות נוספות ללא הצלחה ונוצחו 1:0 על ידי הפועל נוף הגליל.

קבוצת נערים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד (ליגה ארצית צפון) שלא שיחקה בשבת עקב מספר לא זוגי של קבוצות. ובכל זאת, ביום רביעי ניצחה בביתה את הפועל עפולה 2:6. אופק שלום (5) וג'ושוע ססי (17) הבקיעו וקבוצתו של בנימין מוגיליובסקי שעטה לעבר הניצחון השלישי. גם שער מצמק (34) לא גרם לחששות מאחר ועילי גת, ששיחק וכבש גם יום קודם בנערים ב', קבע 1:3. העפולאים הגיבו ושוב חיפשו נקודה (44), בתוך דקה ליאור הסינג (45) הבהיר שלא הפעם, עילי גת (64) וניריה שדה (77) סגרו ענין.

36146
Preview
36146
Preview
36146
Preview
36146
Preview
36146
Preview
36146
Preview
36146
Preview
36146
Preview
36146
Preview
36146
Preview
36146
Preview
36146
Preview
השותפים שלנו
VOLVO
ADIDAS.CO.IL
עמרם אברהםhertzauto centervariety
image cover