image/jpeg

ברק ואנסימבה מתכוננים למשחק מול ק"ש

כל החדשות
ברק ואנסימבה מתכוננים למשחק מול ק"ש

לקראת המפגש בשבת (28.9, 19:15), ברק בכר וויטאל אנסימבה, שוחחו איתנו על התחושות בתקופה הזאת ועל ההכנה של הקבוצה לפני המשחק נגד קריית שמונה. צפו בכתבה

26/09/2024 09:26

 

ההכנות לקראת המשחק נגד ק"ש בעיצומן, למרות המצב הביטחוני בצפון שהביא את הקבוצה לנדוד למרכז הארץ כדי להתאמן, הירוקים לא נותנים לזה להשפיע עליהם, וממשיכים בשגרה ככל האפשר כדי להגיע מוכנים למפגש נגד קריית שמונה בשבת הקרובה ( 28.9, 19:15).

 

מאמן הקבוצה, ברק בכר, אמר לאתר הרשמי: "למרות כל מה שמסביב אנחנו משתדלים לעשות את ההכנה הכי טובה ולהתנתק מהכל. השחקנים מרגישים בסדר גמור והם דרוכים ומתאמנים כמו שצריך, אנחנו קבוצה חדשה שמתחברת לאט לאט, כל הזרים שנמצאים פה למרות הסיטואציה, אנחנו מרגישים אותם טוב, ואני מאמין שאנחנו נהיה קבוצה טובה. אנחנו מאוד נרצה לשמח את הקהל שיגיע לאצטדיון וגם את זה שיצפה מהבית, ונבוא מוכנים למשחק ביום שבת".

 

שחקן הקבוצה, אנסימבה, סיפר לנו: "אנחנו רוצים לנצח אחרי שבמשחק הקודם עשינו תיקו, אנחנו מגיעים למשחק הזה עם ביטחון שאפשר לנצח. במשחק הקודם בנתניה הגיע הרבה קהל שלנו, וגם עכשיו האצטדיון הולך להיות מלא בהם, יש לנו קהל ענק וזה מדהים. כדי להיות בחלק העליון של הטבלה, אנחנו חייבים לנצח".

השותפים שלנו
VOLVO
ADIDAS.CO.IL
עמרם אברהםhertzauto centervariety
image cover