image/jpeg

מכבי זכתה באות הנשיא על פעילותה במלחמה

כל החדשות
מכבי זכתה באות הנשיא על פעילותה במלחמה

נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג, העניק הבוקר למכבי חיפה את 'אות הנשיא בספורט',  בשיתוף עמותת "ערכים בספורט". בטקס מרגש שהתקיים בבית הנשיא, קיבל יעקב שחר, את הפרס על פעילות המועדון ותרומתו למען הקהילה בזמן מלחמת חרבות ברזל. צילום: בית הנשיא

26/09/2024 12:47

אות הנשיא בספורט למכבי חיפה!

היום (חמישי), זכה מועדון כדורגל מכבי חיפה, באות נשיא המדינה, בשיתוף עמותת 'ערכים בספורט'. הפרס הוענק למועדון על פעילותו הקהילתית בעונת 23/24 בשלל דרכים ייחודיות ומתמשכות למען הקהילה במהלך מלחמת חרבות ברזל ובהנצחת אוהדי המועדון שנפלו במלחמה.

את הפרס העניקו כבוד נשיא המדינה, יצחק (בוז'י) הרצוג ורעייתו, מיכל ונכחו, מנכ"ל המנהלת, נשיא המועדון, יעקב שחר, מנכ"ל המועדון ונציגי קבוצות הכדורגל משתי הליגות המקצועניות וכן נציגים מארגונים נוספים שלקחו השנה חלק בפרוייקט.

מנהלת קשרי האוהדים במכבי חיפה, דין יודוביץ', אמרה בהתרגשות לאחר הזכייה: "המועדון שלנו פעל לילות כימים, כדי להגיע לכל פינה בארץ בשנה האחרונה. הכל, כדי לשפר את הרגשתם, לתמוך, לשמח ולחבק את אלה שנפגעו במלחמה. אני גאה לעמוד פה היום. הזכייה בפרס הזה היא משמחת, אבל החיוך של הילדים, הפנים של הפצועים והסיוע למפונים היו הזכייה האמיתית".

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "כמועדון מוביל עם קהל אוהדים אדוק וגדול נפלה בחלקנו הזכות שהיא גם חובה להשפיע באופן חיובי ולחזק את החוסן בחזית ובעורף בכל תקופת המלחמה. עובדים מנהלים , שחקנים, אנשי צוות ואוהדים פעלנו ועודנו פועלים כולם ביחד לטובת מטרה אחת. חיזוק החוסן בקהילה. כולנו במועדון שמחים על קבלת 'אות הנשיא בספורט על עשייה ערכית חברתית וקהילתית' אשר מהווה הכרה חשובה בפעילות החברתית והקהילתית של המועדון שלנו ביחד עם קהל האוהדים. עוד 10 ימים נציין שנה לאירועי אותה שבת ארורה של השבעה באוקטובר. עוד באותה השבת, המועדון כולו התגייס לעזור לקהילה ולכוחות הביטחון. ההתגייסות היתה מדהימה ומרגשת. עובדים לצד קהל האוהדים החם והמחבק של מכבי חיפה. פעילויות הקהילה שלנו שהיו תמיד חלק חשוב מחזון המועדון, קיבלו חשיבות יתרה מתחילת המלחמה והאובדן עצום והקשה מנשוא. תוך כדי שיחות עם מפקדים וחיילים, משפחות שכולות, פצועים בבתי חולים הבנו יותר מתמיד את היכולת שלנו להשפיע באופן חיובי על הקהילה שזקוקה לתמיכה. אני מבקש להודות לכל אחת ואחד מאוהדי המועדון שלקח חלק כלשהי בפעילויות השונות שיזמנו לאורך השנה - בלעדיכם לא היינו יכולים לעשות זאת. תודה והערכה גם לעובדי ומנהלי המועדון ובעיקר למנהלת קשרי קהילה, דין יודוביץ׳, שביחד עבדו לילות כיימים כדי לתת מענה לאלפי הפניות למועדון. אני מבקש להשתתף בצער המשפחות השכולות, מאחל החלמה מלאה לפצועים, מתפלל לחזרתם המיידית של 101 החטופים והחטופות למשפחותיהם ומייחל לחזרת המפונים לבתיהם. אאחל לכולנו שנה טובה, בטוחה ושקטה. תִּכְלֶה שָׁנָה וְקִלְלוֹתֶיהָ, תָּחֵל שָׁנָה וּבִרְכוֹתֶיהָ".

WhatsApp Image 2024-09-26 at 17.25.16.jpeg

 

השותפים שלנו
VOLVO
ADIDAS.CO.IL
עמרם אברהםhertzauto centervariety
image cover