image/jpeg

ביקור בפנימיית "ויצו אחוזת ילדים" שפועלת מטעם מסגרת משרד הרווחה והבטחון הלאומי

ירוק בקהילה
ביקור בפנימיית "ויצו אחוזת ילדים" שפועלת מטעם מסגרת משרד הרווחה והבטחון הלאומי

שחקני הקבוצה הבוגרת, שון גולדברג, קסאנדר סברינה ותומאס סולטני, יחד עם הצוות המקצועי, ברק בכר ודרור שמשון, ביקרו בפנימיית "ויצו אחוזת ילדים" חיפה, שם חילקו מתנות בשיתוף חברת Netoplay לכבוד חג הסוכות. ויצו אחוזת ילדים הינה פנימייה פוסט אשפוזית לנוער מכל רחבי הארץ בגילאים 8-18. הפנימייה מעניקה לכל לחניך מסגרת מוגנת ומקיפה שתספק לו ביטחון והזדמנות לשיפור מצבו בהיבט הפיזי, הרגשי, הלימודי והחברתי ולמימוש הפוטנציאל האישי שלו

15/10/2024 13:21

ירוקים באחוזת הילדים

אתמול (יום שני), הגיעו ל"ויצו אחוזת ילדים', מאמן הקבוצה, ברק בכר, מאמן הכושר, דרור שמעון ושחקני הקבוצה הבוגרת, שון גולדברג, קסאנדר סברינה ותומאס סולטני.

הירוקים בשיתוף עם חברת Netoplay, הביאו לילדים מגוון מתנות כגון: מחשבים ומקלדות, קונסולת פלייסטיישן , כדורים, צעיפים ותיקי שרוכים. כאשר במהלך כל הפעילות, השחקנים חתמו, שוחחו ושיחקו עם הנערים והנערות.

 

ברק, אמר לאתר הרשמי: "הקשר עם הקהילה חשוב לנו מאוד גם בימים מורכבים אלה. שמחנו להגיע היום לאחוזת ילדים ולדבר ולשחק ולהיות עם אותם ילדים במגרשם הביתי".

שחקן הקבוצה, שון גולדברג : "הביקור באחוזת ילדים היה מרגש ומיוחד. חווינו יחד רגעים של חיבור ושמחה על אף התקופה המאתגרת במדינה. היה מדהים לראות את החיוכים על פניהם, ואנחנו מקווים שהצלחנו להביא להם מעט אור ושמחה. למכבי חיפה יש מחויבות לקהילה, ואנחנו כאן כדי לתמוך ולעזור ככל האפשר".

 

מנכ"ל Netoplay, יוסי משולם : "בימים כתיקונם ובמיוחד בתקופה כה מאתגרת העוברת על כולנו, חשוב לקחת רגע, להעריך את מה שיש ובמיוחד, להכיר את אלו שהחיים הציבו אתגרים גדולים בפניהם. נפלה בחלקה של חברת Netoplay, בשיתוף עם "מועדון מכבי חיפה",  הזכות להגיע ולשמח את ילדי "אחוזת הילדים" ולהעניק להם מחשבים וקונסולת משחק. כולנו תקווה כי נזכה במהרה לימים טובים יותר ונייחל כי כל החיילים והחטופים, ישובו הביתה בשלום".

ממונה מחוזית מינהל שח"א במשרד הרווחה והביטחון החברתי, אורלי ויסמן אייל : "ויצו אחוזת ילדים" הינה פנימייה שמהווה בית ועוגן משמעותי לילדים ונוער בסיכון בחיפה. בתקופה מאתגרת זו כאשר הילדים מתמודדים מדי יום עם מצבים לא שגרתיים בעקבות המלחמה, הצוות המסור בפנימייה דואג למוגנות שלהם ולשגרת יום שמבטיחה ביטחון ותחושה שלכל אחד מהם יש מקום שבו רואים אותו. במיוחד בימים אלו, ביקור של דמויות מודל כמו שחקני מכבי חיפה הוא חשוב ומשמעותי בעבור הילדים הללו ומספק להם קצת הפוגה, שמחה, תקווה לעתיד ותחושה של הצלחה, אנו במשרד הרווחה מוקירים יוזמות מסוג זה".

 

 מנהל ויצו אחוזת ילדים, שמעון גלגוט: "היום בצהרים זכינו לשעה של הפוגה ונחת כאשר הגיעו שחקנים ומאמנים ממכבי חיפה יחד עם חברת נטופליי לשמח את חניכי הפנימייה. לצד כדורים חתומים ומתנות, הילדים זכו לשחק לצד שחקני הקבוצה ואף קיבלו עצות לשיפור הטכניקה מהמאמנים. אירוע מרחיב לב בכל יום מימות השנה ובתקופה מורכבת זו במיוחד ועל כך הרבה תודה והערכה".

 

36182
Preview
36182
Preview
36182
Preview
36182
Preview
36182
Preview
36182
Preview
36182
Preview
36182
Preview
השותפים שלנו
VOLVO
ADIDAS.CO.IL
עמרם אברהםhertzauto centervariety
image cover