image/jpeg

מארחים עם קהל בטרנר

כל החדשות
מארחים עם קהל בטרנר

המשחק מול הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-8 ייערך ביום שני ה-28.10 בשעה 20:30, באצטדיון טוטו טרנר בבאר שבע, לעיני הקהל הירוק. זאת לאחר שהמועדון הגיע לסיכום עם עיריית ב"ש על שימוש ואירוח באצטדיון הדרומי.
על זמנים ואופן חלוקת הכרטיסים, חלוקה ליציעים ושאר הפרטים נעדכן בהמשך.  

21/10/2024 16:27

הצבא הירוק חוזר ליציעים!
בעקבות הנחיות פיקוד העורף, במסגרתן לא ניתן לארח את משחקי הבית שלנו עם קהל, פנה המועדון לעיריית באר-שבע, בבקשה לאפשר למועדון לארח את משחק הבית הקרוב מול הפועל חדרה, באצטדיון טוטו טרנר.
בעיריית ב״ש נעתרו לבקשה והמשחק ייערך בבירת הנגב, לעיני קהל ירוק, שחוזר לראשונה למגרשים מזה תקופה ארוכה.


מעיריית באר שבע נמסר: "מדינת ישראל נמצאת במלחמה קשה וכואבת. בכל יום נופלים בקרבות חיילים גיבורים שמגנים על כולנו ומאפשרים לנו להמשיך לחיות ולנהל את שגרת חיינו! בשעה שאחינו בצפון מופצצים בטילים, חובה עלינו לגלות סולידריות ולסייע. לאחר התייעצות בין ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ׳ למפקד מרחב הנגב במשטרת ישראל, תנ״צ אפי שימן, ומפקד תחנת באר שבע, נצ״מ שלומי דראי, הוחלט לאשר קיום המשחק של מכבי חיפה ביום שני באיצטדיון טרנר, בהתאם לנהלים ולהוראות המשטרה".
 

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "בימים לא פשוטים אלה, חשוב לנו לראות את הקהל שלנו ולתת לו רגעים קטנים של יציאה משגרת המלחמה. המועדון שלנו עשה וימשיך לעשות הכל על מנת שהקהל יחזור ליציעים .
אני מבקש להודות לראש העיר מר רוביק דנילוביץ', על גילוי סולידריות שמחממת את הלב. בנוסף תודה לכל העוסקים בדבר, מנהלת הליגות בכדורגל , המשטרה וצוות  האצטדיון שניאותו לארח אותנו ואת הקהל שלנו בבאר-שבע".

השותפים שלנו
VOLVO
ADIDAS.CO.IL
עמרם אברהםhertzauto centervariety
image cover