אורלי אופיר ז``ל תובא מחר למנוחות
EN threads facebook youtube instagram tiktok
אורלי  אופיר ז``ל תובא מחר למנוחות
מאת: יצחק הברמן , |  שני , 01/04/2002

אורלי אופיר ז``ל תובא מחר למנוחות

האתר הרשמי של מכבי חיפה. באתר חדשות ועידכונים, מידע על מחלקות הנוער, מועדון האוהדים ורכישת כרטיסים.




אורלי אופיר, שחקנית מחלקת הנוער של מכבי חיפה, היא אחת הקורבנות מהרצח המתועב במסעדת "מצה" בחיפה בתוכה התפוצץ מחבל מתאבד.

אורלי ז"ל, בת 15.5 במותה, ישבה ליד אחותה בזמן הפיצוץ, נפצעה אנושות ונפטרה מספר שעות אחר כך בבית החולים. המסעדה שוכנת מאות מטרים ממקום מגוריה.

הלוויתה של אורלי תתקיים מחר (שלישי) בשעה 13.30בבית הקברות בחיפה (שער ברוש).

מיד עם היוודע האסון, התקשר מנהל מחלקת הנוער במכבי חיפה, שוקי פרנקל, לנשיא המועדון, יעקב שחר ועידכן אותו בפרטים אודותיה.



מאמנה הראשון של אורלי בכדורגל, איסר רביץ, נשמע המום : " בעונה שעברה, כשאימנתי עדיין את נשות מכבי חיפה הגיעה אלי נערה שכבר במבט ראשון הבחנתי שהיא נבונה, רצינית ומשקיעה. היא לא היתה מצטיינת, אבל היה לה כל מה שמאמן מחפש, רצינות, הבנה טקטית ומשמעת גבוהה. היה לה אופי נהדר, חיוך מקסים ונדיר ואהבה לעבוד קשה במגרש. עבורי האסון הזה הוא טראומה כי רק לפני שבוע נפרדתי ממנה לשלום ולא ידעתי שיהיה זה אחרון".

"כשעזבתי את מכבי חיפה ומוניתי לרכז היחידה לטיפוח ספורטאים מצטיינים,מסגרת ארצית בה אנו דואגים לטפח כשרונות צעירים עד גיל 15, התייעצתי עם המאמנת שלה בהווה, נתי חג`ג`, שהסכימה עמי שיש להזמינה, למרות שהיא גבולית מבחינת הגיל. היינו יחד 3 ימים וראו אותה מאמן הנבחרת הלאומית, רוני שניידר וגם מאמן נבחרת הנערות, אלון שרייר לו סיפרתי על תכונותיה של אורלי. באותם שלושה ימים מרוכזים חידשנו את הקשר ויד הגורל גרמה לכך שעם סיום המחנה במכון וינגייט, הצעתי לאורלי להצטרף לנסיעה, יחד עם חברותיה ממכבי חיפה, באוטובוס שהסיע את בנות `אורט` ביאליק לצפון. את אורלי הורדנו בתחנה המרכזית בבת-גלים ואף עזרתי לה להוריד את המזוודות. נפרדתי ממנה לשלום ובחלומות הכי גרועים לא האמנתי שזה יהיה השלום האחרון".

אורלי נמנתה על קבוצת הנערות שמכבי חיפה מפעילה ב"בית בירם" כחלק מפרויקט שמפעילה מחלקת הנוער. מנהל המחלקה, שוקי פרנקל, הוסיף כי הקבוצה תכבד את אורלי במסע הלוויה בתלבושת ייצוגית מלאה ומנהלת קבוצת הנשים הבוגרות, רחל ארבילי דאגה שמשחקה של הקבוצה שאמור היה להתקיים הערב (שני) מול הפועל באר-שבע יידחה למועד אחר.

אורלי אופיר זל. יהיה זכרה ברוך"