מכבי חיפה בטורניר לזכרה של אורלי אופיר ז"ל
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מכבי חיפה בטורניר לזכרה של אורלי אופיר ז"ל
ראשון , 10/04/2016

מכבי חיפה בטורניר לזכרה של אורלי אופיר ז"ל

הטורניר לזכרה של אורלי מתקיים כבר 14 שנה ומועדון כדורגל מכבי חיפה תומך בקיומו. שחקני הקבוצה, דקל קינן ונטע לביא השתתפו בטורניר השנה.

זוהי השנה ה-14 לקיומו של הטורניר לזכרה של אורלי אופיר שנהרגה בפיגוע במסעדת "מצה". אורלי הייתה שחקנית בקבוצת הנערות של מכבי חיפה והייתה שחקנית מצטיינת. מועדון כדורגל מכבי חיפה תומך מזה שנים ארוכות בטורניר אשר נערך בין קבוצות מבתי ספר באזור. שחקני הקבוצה, דקל קינן ונטע לביא השתתפו בטורניר השנה.

דקל קינן ונטע לביא במהלך הטורניר. 

שולי ויוסי, הוריה של אורלי הודו למועדון כדורגל ולשחקני הקבוצה על השתתפותם: "אנו רוצים להודות למנהלת קשרי אוהדים ולמועדון כדורגל מכבי חיפה על תמיכתכם ארוכת השנים בקיומו של הטורניר. הטורניר מתקיים ברציפות כבר 14 שנה וכולל משחקי קט רגל בין קבוצות מ-4 בתי ספר שבסביבה. תודה מיוחדת לדקל קינן ולנטע לביא על השתתפותם השנה. דקל מלווה את הטורניר בשנים האחרונות באופן קבוע ולנטע זו הפעם הראשונה. כמו כן, אנחנו לא שוכחים את תרומתם של נשיא המועדון, יענקל'ה שחר והמנכ"ל, איתמר ציזיק שעזרו בהקמת האנדרטה והמגרש לזכרה של אורלי".

דקל קינן כתב בחשבון הטוויטר שלו. 

שחקן הקבוצה, דקל קינן כתב בחשבון הטוויטר שלו לאחר ההשתתפות בטורניר: "שישי בבוקר, טורניר שנתי לזכרה של אורלי אופיר שנהרגה בפיגוע במסעדת מצה. נטע לביא ואני... כבוד, עצבות והלב זוכר".