מכבי "שמואל" חיפה ניצחה את מכבי נתניה 0:3
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מכבי "שמואל" חיפה ניצחה את מכבי נתניה 0:3
שבת , 17/12/2016

מכבי "שמואל" חיפה ניצחה את מכבי נתניה 0:3

קבוצת הנוער ממשיכה ברצף הנצחונות עם משחק נהדר נוסף ומגדילה את הפער בטבלה (זמנית) ל-7 נקודות. כבשו לירוקים: עופרי ארד (63'), גיא דהן (75') ומיכאל בן ברוך (90'). (צילום: ג'ו הירש)

חניכיו של איתי מרדכי פגשו היום בקצף את הצהובים שחורים מנתניה שהגיעו למשחק מהמקום ה-6. אחרי שבאמצע השבוע קיבלו את הבשורה שהם עתידים לפגוש את דורטמונד במסגרת ליגת האלופות לנוער, היה חשוב לירוקים להופיע למשחק כמו שצריך ולהוכיח שהראש עדיין נמצא בליגה. 

מהלך המשחק:

המחצית הראשונה התאפיינה במשחק טקטי וקשוח, כאשר ירוקים מיעטו להגיע להזדמנויות משמעותיות מול השער. כמו כן, חלוצה של הקבוצה אבי בוטבול נפצע במחצית הראשונה לאחר תיקול אגרסיבי ונאלץ לפנות את מקומו. במקומו נכנס למגרש איאס עראף (26').

החברים תומכים באבי בוטבול בדרך לחדר ההלבשה לאחר הפציעה. (צילום: ג'ו הירש)

למחצית השניה עלו הירוקים חדים יותר כשהם נחושים למצוא את השער הראשון שיפתח את המשחק, ואכן בדקה ה-63' הוא הגיע. עופרי ארד המצוין שיודע להבקיע שערים חשובים כשצריך עשה זאת שוב ולאחר נגיחה שלו שנבלמה בהגנת נתניה, ידע לנצל את הכדור החוזר ומזווית קשה למצוא את הפינה הימנית. 0:1 למכבי "שמואל" חיפה. לאחר מכן, המשחק נפתח והאגרסיביות גברה מצידם של האורחים, מה שהתבטא בעבירות רבות ומספר כרטיסים צהובים שנשלפו לשחקני נתניה. בדקה 75', הצליחו הירוקים להכפיל את התוצאה בהתקפה מתפרצת. איאס עראף חטף כדור ושלח עומק מצוין לליעד מרדכי שמול השוער של נתניה בחר לפרגן לחברו, גיא דהן שידע לסיים את העבודה כמו שצריך. 0:2 לירוקים! בדקה ה-90' הגיעה התקפה מצוינת נוספת כאשר כדור נוסף של איאס עראף מצא את אלון אזוגי באגף ימין. אזוגי שלח כדור רוחב מצוין למיכאל בן ברוך שעם סיומת מושלמת קבע את תוצאת המשחק, 0:3 למכבי חיפה.

גיא דהן חוגג לאחר שכבש את השער השני. (צילום: ג'ו הירש)

בתום המשחק, חגגו שחקני הקבוצה יום הולדת למאמן השוערים ושוער העבר של המועדון, ניר דוידוביץ'.

הרכבי הקבוצות:   

מכבי "שמואל" חיפה: רועי פוקס, אדם אבו ג'נב (אלון אזוגי, 87'), יהב גורפינקל, עופרי ארד, יונתן לוי, ים כהן (ליעד מרדכי, 72'), איתן וולבלום, מיכאל בן ברוך, סהר דבח (ג'יג'י דרסיליה, 89'), אבי בוטבול (איאס עארף, 26'), גיא דהן (ג'אבר מחמוד, 85').

מכבי נתניה: עמית מרג'ון; אהרון לני צבי, עבד ג'ברין, בן שבת אסף, ניר עזריה, מוסטפא בראנסי, אלעד שחף, ניב שראל, נפתלי בלאי, אופק בלולו, אור פילפסבורן.         

שחקני הקבוצה חוגגים את השער הראשון עם ניר דוידוביץ' (צילום: ג'ו הירש)