הבלם, הולמאר איולפסון, חתם ל-4.5 שנים
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הבלם, הולמאר איולפסון, חתם ל-4.5 שנים
שישי , 23/12/2016

הבלם, הולמאר איולפסון, חתם ל-4.5 שנים

האיסלנדי בן ה-26, שזכה עם רוזנבורג הנורבגית בשני דאבלים בשנתיים האחרונות, יהיה הזר השישי של רנה מולנסטיין. (גרפיקה: האתר הרשמי מכבי חיפה)

זר חדש למועדון: הולמאר איולפסון, הבלם האיסלנדי בן ה-26, הצטרף רשמית לירוקים והפך לזר השישי של רנה מולנסטיין. האיסלנדי, שהגיע מרוזנבורג הנורבגית, זכה עם קבוצתו בשני דאבלים (אליפות וגביע) בשתי העונות האחרונות, כשהוא כובש 4 שערים ומבשל שישה נוספים ב-65 הופעות.

כבר בגיל 18 נרכש הבלם על ידי ווסטהאם, ובהמשך עבר לבוכום הגרמנית, שם שיחק במשך שנתיים – לפני שהגיע לרוזנבורג, קבוצתו האחרונה לפני המעבר לכרמל. לאיולפסון יש כ-50 הופעות בנבחרות הצעירות של איסלנד, ועוד 4 הופעות בנבחרת הבוגרת. דרך אגב, אביו של השחקן מאמן את נבחרת U21 של איסלנד ונחשב לשחקן עבר גדול באיסלנד.

איולפסון עם חולצתו החדשה. צילום: האתר הרשמי מכבי חיפה

המנהל הספורטיבי, תור-כריסטיאן קרלסן, התייחס להחתמתו: "איולפסון הוא מסוג השחקנים שאנו מחפשים למכבי חיפה, מדובר בדמות בעלת אופי ומנטליות חזקה, שחקן מאוד קבוצתי שצפוי להוסיף לנו לחדר ההלבשה ולמנהיגות. חשוב מכך, מדובר בשחקן עם נסיון ברמות הגבוהות של אירופה. החתמנו אותו לטווח ארוך (4.5 שנים), מתוך כוונה שהוא יהיה הבסיס של מכבי חיפה בשנים הקרובות ויביא אותה להישגים.

תור הוסיף ואמר: "אנו לא נבחן אותו לפי המשחק הקרוב אלא הוא בא למספר שנים כחלק מבנייתה של הקבוצה. הייתה לו הצעה טובה מהליגה הספרדית אבל הוא בחר לבסוף במכבי חיפה ואני שמח מאוד על כך".

תור-כריסטיאן קרלסן, הולמאר איולפסון ואסף בן דב ברגע החתימה. צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן)

איולפסון בירוק, במהלך הבדיקות הרפואיות. צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן)

"שחקן עם נסיון ברמות הגבוהות של אירופה" צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן)