שוברים שיאים: המשחק הנצפה באירופה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
שוברים שיאים: המשחק הנצפה באירופה
רביעי , 08/02/2017

שוברים שיאים: המשחק הנצפה באירופה

10,124 אוהדים הגיעו אמש למשחק של מכבי "שמואל" חיפה נגד בורוסיה דורטמונד. מדובר במשחק הכי נצפה ביחס לכרטיסים שנרכשו בכסף מלא (האתר הרשמי, ג'ו הירש)

הקהל הירוק ממשיך לספק נתונים מרשימים ולא משנה האם מדובר במשחק של הקבוצה הבוגרת או במשחק של קבוצת הנוער של המועדון. אמש, נכחו באצטדיון "סמי עופר" 10,124 צופים! מדובר בנתון מדהים, ולאחר בדיקה מתברר כי מדובר במשחק השני הנצפה ביותר במסגרת ליגת האלופות לנוער.

יש לציין, שהנתון מרשים עוד יותר לאור העובדה שכ-9,700 כרטיסים נרכשו בכסף מלא ולא היה מדובר בכרטיסי הזמנות. הקהל הטוב בישראל הוכיח את עוצמתו גם בזירה האירופית, כל הכבוד!

המשחק הכי נצפה בכסף מלא והשני הכי נצפה מבחינת כמות הקהל 

הקהל הירוק במפגן כוח מרשים (האתר הרשמי, ג'ו הירש)

ארוע נוסף שעורר כבוד רב התרחש אמש בתום המשחק עם קיומה של ארוחה משותפת עם שחקני ונציגי שתי הקבוצות. משקיף מטעם אופ"א שהשתתף באירוע גם כן ציין שנכח במספר אירועים דומים במועדונים כמו צ'לסי ואייקס, אך האירוח שם לא השתווה ברמתו לאירוח אמש במועדון ה"יהלום" שבאצטדיון "סמי עופר".  

לפני תחילת הארוחה המשותפת, מנהל קבוצת הנוער, יניב כהן, פנה לנוכחים ואמר: "הייתה לנו זכות להשתתף במפעל ליגת האלופות לנוער, זו התנסות מצוינת לשחקנים הצעירים ברמה הבינלאומית. שמחנו לארח בחיפה באצטדיון הנהדר שלנו מועדון ענק כמו בורוסיה דורטמונד, אני מקווה שהם נהנו מהשהות שלהם כאן ומהמשחק שהיה כאן היום, נחזיק להם אצבעות מעתה ואילך".

מנהל האקדמיה של בורוסיה דורטמונד, לארס ריקן שבעצמו היה שחקן עבר מפואר במועדון הגרמני הודה ליניב על מילותיו החמות והוסיף: "נהנינו מכל רגע בחיפה והיום במשחק מול יותר מ- 10,000 צופים באצטדיון הנפלא שיש לכם כאן, תודה על האירוח, האמת שהייתם טובים יותר והיה מגיע לכם שער אחד לפחות אבל השוער שלנו היה איש המשחק וזה אומר הרבה."

אירוע ברמה הגבוהה ביותר (האתר הרשמי, ראובן כהן)

יניב כהן יחד עם המנהל האדמיניסטרטיבי, רועי שני (האתר הרשמי, ראובן כהן)

גם הדף הרשמי של הטורניר דאג לציין את האירוע