עוואד: "תודה ענקית לקהל שעודד אותי"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
עוואד: "תודה ענקית לקהל שעודד אותי"
ראשון , 02/04/2017

עוואד: "תודה ענקית לקהל שעודד אותי"

החלוץ הצעיר שכבש את שער הבכורה בקבוצה הבוגרת, התראיין ל-GREENCAST ואמר: "אני שמח על הגול הראשון בבוגרים אבל אני יותר שמח מהניצחון". צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן)

מוחמד עוואד סיפק אמש משחק מצוין שכלל שער ובישול בניצחון המרשים על בית"ר ירושלים. החלוץ הצעיר מצא את הרשת לראשונה העונה בקבוצה הבוגרת וסייע לחבריו לצמצם את הפער מהמקום הרביעי. בתום המשחק, מירי שלנו ראיינה את עוואד לפודקאסט הרשמי של המועדון ושאלה אותו תחילה על ההופעה המכובדת שכללה שער בכורה: "אני שמח על הגול הראשון בבוגרים אבל אני יותר שמח מהניצחון. אני רוצה להגיד תודה ענקית לקהל שעודד אותי ואת כל הקבוצה, זה מאוד חשוב. האוהדים דחפו אותנו לאורך כל המשחק".

עוואד המשיך ואמר: "אנחנו שמחים אבל ממשיכים הלאה לעבר המשחק הבא נגד מכבי תל אביב. מדובר במשחק קשה ונצטרך לבוא ולעשות את העבודה". החלוץ שהגיע מקבוצת הנוער, התייחס בקצרה לניצחונם: "אני מברך אותם על הניצחון ומאחל להם ולי בהצלחה בהמשך".

בהמשך, נשאל על הקשר עם לוזון: "יש לנו יחסים טובים, הוא מעודד אותנו כל הזמן, משפר כל שחקן ובכלל את כל הקבוצה ואנו שמחים על כך. גיא לא מפסיק לעודד ולכוון אותנו, אנו מרגישים את זה וזה עוזר לנו להשתפר".

מירי סדיק ומוחמד עוואד (האתר הרשמי מכבי חיפה)