סיכום משחקי אמצע השבוע במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סיכום משחקי אמצע השבוע במחלקת הנוער
מאת: יצחק הברמן , |  שלישי , 18/04/2017

סיכום משחקי אמצע השבוע במחלקת הנוער

ערב רב בחג המימונה. ילדים ב' העפילו לגמר הגביע, ילדים א' מנהלל החמיצו את המטרה והמסע המופלא של נערי "שמעון" הגיע לסיומו. צילום: האתר הרשמי (ג'ו הירש)

היום האחרון לחופשת הפסח נוצל לקיום מספר רב של משחקים וקבוצות מחלקת הנוער הירוקה התערבבו בין משחקי גביע המדינה למשחקי ליגה. גולת הכותרת שייכת לקבוצת ילדים ב' מכבי "אפרים" חיפה אותה מאמן עופר קולטון. קבוצתו, המדורגת רביעית במחוז המרכז פגשה באצטדיון רמת גן את בית"ר טוברוק (שמינית במחוז השרון) בשלב חצי הגמר ובסיום דרמטי רכשה את הכרטיס לגמר אחרי 3:4. עידן ברנס וענאן חלילי הצעידו את החיפנים ליתרון 0:2 שעמד בסכנה אחרי שטוברוק צימקה. אלא שעילאי ביטון ועידו אלמישלי החדירו ביטחון עם צמד שהבקיעו. אלא שגם יתרון זה הפך לשביר כאשר הבית"רים הבקיעו פעמיים לקראת הסיום ומשנשמעה השריקה לסיום חיפה צהלה ושמחה. רובם ככולם של השחקנים בירוק יחוו גמר שני בתוך שלוש שנים אחרי שזכו בגביע עת שיחקו בטרום א'.

קבוצה שנייה שחיפשה להופיע במעמד הגמר, מכבי חיפה גולדשנפלד (ילדים א') לא הצליחה להתגבר על ההתרגשות הרבה ונוצחה בידי מכבי תל אביב צפון 3:1. השתיים מופיעות בליגת מחוז השרון ובמשחק הליגה ביניהן ה"צהובים" ניצחו 0:1 וגם היום ידם הייתה על העליונה. רק ביתרון 0:3 הצליח מוחמד אבו-עייש לכבוש שער כבוד שלא ניחם איש משחקניו של גולן פרל. לזכות הקבוצה ייאמר שהגיעה לחצי הגמר אחרי מסלול משחקים "מטורף" וקשה שכלל שני משחקים שהסתיימו בבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה.

והיו גם משחקי ליגה. התוצאה המאכזבת והמפתיעה מגיעה מנצרת שם הצליחה קבוצת המקום השמיני, מכבי אחי נצרת מה שלא עלה בידן של 19 קבוצות קודם לכן. הנצרתים בלמו את "רכבת האקספרס" שהטיסה את מכבי "שמעון" חיפה (נערים א') וכפו על מוליכת הטבלה תיקו 1:1 דרמטי שהופך למשמעותי במאבק היוקרתי על המקום הראשון. שישה מחזורים לסיום ל"שמעון" של אריק מלכה ולהפועל חיפה 63 נקודות ורק הפרש שערים עדיף משאיר את שחקני העמק בפסגה. ה"שמעונים" הוליכו כצפוי 0:1 וחשו עד כמה אכזרי הכדורגל כאשר ספגו את שער השוויון ארבע דקות בתוך תוספת הזמן מהגבהת כדור קרן.

ניצחון יוקרתי השיגה קבוצת נערים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד אחרי האכזבה שנחלה ב"משחק העונה". גם היום ציפתה לה יריבה חזקה בדמות מכבי פתח תקווה מהמקום השלישי. הפעם חניכיה של ענבל נמני-קנפו לא שמטו את הרסן, הכתיבו את קצב המשחק וניצחו 0:2 משערים של ינאל עראידה ומוחמד רביע לו זה שערו ה-16. גם המוליכה נתניה כך שפער ארבע הנקודות נותר בעינו- 64 לעומת 60 כשלכל קבוצה הפסד בודד מול יריבתה. שלושה מחזורים לסיום שחקני נהלל זקוקים לנס כדי לשוב למקום הראשון והמשימה קשה נוכח הפרש השערים העדיף של נתניה המקנה לה לכאורה נקודה נוספת.

קבוצת ילדים א' מכבי "מיכאל" חיפה אותה מאמן אופיר מסיקה לא הצליחה להתערב במאבק הצמרת ונכנעה ב"קצף" לסגנית המוליכה מ.ס.אשדוד 2:0.

קבוצת ילדים ב' מכבי חיפה גולדשנפלד מהמקום הרביעי (מאמן: ליעד לבנסולד) גברה בביתה על מ.כ.נווה-יוסף 0:3. גם ילדים ג' של השלוחה בנהלל חגגה עם ניצחון ביתי על הפועל רעננה 2:8 ונותרה במקום השני שם היא מקווה לסיים (מאמן: שמעון הרוש). קבוצת טרום א' מכבי חיפה גולדשנפלד (מאמן: לירן אהרן) נוצחה ברעננה על ידי הפועל המקומי 10:3.

האתר הרשמי (ג'ו הירש)