לאצטדיון מגיעים מוקדם ובתחבורה ציבורית!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
לאצטדיון מגיעים מוקדם ובתחבורה ציבורית!
שבת , 06/05/2017

לאצטדיון מגיעים מוקדם ובתחבורה ציבורית!

לקראת המפגש מול מכבי תל אביב, שייערך באצטדיון "סמי עופר" (ראשון, 20:15). כל הדרכים להגיע לאצטדיון בתחבורה ציבורית. (גרפיקה: האתר הרשמי)

אנו שבים ומדגישים: נא להגיע מוקדם על מנת לאסוף את הכרטיסים (מומלץ להדפיס את הכרטיסים בבית). בנוסף, אנו ממליצים להשתמש בתחבורה ציבורית כל זאת על מנת להימנע מעומסי תנועה וצפיפות יתר בעת הכניסות לאצטדיון. פתיחת השערים כשעתיים לפני שריקת הפתיחה. לתשומת לבכם, בעת הכניסה לאצטדיון יבוצע בידוק ביטחוני קפדני וממושך - אנא התאזרו בסבלנות. 

אנו מבקשים להדגיש בפניכם האוהדים:

1) להגיע למשחק לפחות כשעתיים לפני שריקת הפתיחה.

2) בדרך לאצטדיון "סמי עופר" מאזינים לרדיו חיפה בתדר 107.5 FM ומקבלים תמונת מצב עדכנית לגבי מצב הכבישים והחניונים העוטפים את האצטדיון. 

3) לאלה מכם שאין ברשותם מנוי חניה מוסדר לחניוני האצטדיון. ניתן לחנות את רכביכם בחניוני "סמיסביב" ולעלות על המטרונית (קו 1), להגעה מהירה, יעילה ונוחה עד לפתח שערי האצטדיון. 

4) חובה על כל אוהד לשבת במקומו המסומן בכרטיס המנוי או בכרטיס המשחק (למעט היציע הצפוני). כל אוהד אשר יישב במקום אשר אינו מסומן על המנוי או בכרטיס המשחק או יעמוד במהלך המשחק (שוב, למעט היציע הצפוני בו מותרת עמידה) - המנוי יבוטל!

5) חל איסור חמור על עישון באצטדיון למעט פינות העישון המיועדות לכך. אנו מזכירים כי במשחקי הקבוצה חולקו דו"חות על ידי פקחים.

גישה לנכים באמצעות המעליות אשר הגישה אליהן היא מחניון P5. גישה נוספת לנכים נמצאת בחניונים P1 ו-P2 אשר נמצאים באותו מפלס בו נמצאים שערי הכניסה לאצטדיון.

6) תג חנייה - אנשים בעלי מוגבלויות: כ- 30 תווי חנייה לאנשים בעלי מוגבלויות על בסיס מקום פנוי יחולקו ע"י מאבטח בכיכר נאות פרס בהצגת תו חנייה לנכה. כניסה לבעלי תג חנייה  לנכה דרך נאות פרס.

מגיעים למשחק באמצעות מטרונית וחוסכים זמן ועמידה מיותרת בפקקים!
 

המטרונית עומדת לשרותכם במהלך משחקי הקבוצה באצטדיון

המטרונית עומדת לשרותכם במהלך משחקי הקבוצה באצטדיון "סמי עופר".

ניתן לחנות את רכביכם בחניוני "סמיסביב". (לפירוט מלא של הסדרי החניה נא ללחוץ כאן.) ולעלות על המטרונית להגעה מהירה, יעילה ונוחה אל שערי האצטדיון.

  • לקישור לאתר המטרונית ומפות הגעה, לחצו כאן
  • ניתן להשתמש בכרטיס ה-"רב קו":
  • ניתן לרכוש כרטיס רב קו פרסונלי (עם תמונה), בעמדות השרות בתחנת מרכזית המפרץ או מרכזית חוף הכרמל, ולטעון אותו במכשיר המיוחד המוצב בתחנות.
  • הכרטיס הינו חינמי.
  • באפשרותכם גם לרכוש כרטיס רב קו אנונימי (בלי תמונה), שעלותו 5 ₪, בעמדות השרות או בכל אחד מרציפי המטרונית, ולטעון אותו בנסיעה הלוך חזור או כרטיסייה. במקרה של אובדן של כרטיס אנונימי אין החזר לנוסע.
  • כרטיסים אנונימיים ימכרו גם לפני תחילת המשחק ולאחריו ברציף האצטדיון. נוסע שבידו כרטיס רב קו שהונפק בחברה אחרת יכול להשתמש בו ולטעון עליו נסיעות בקוד הנסיעה המתאים.
  • חסכו זמן ורכשו כרטיס נסיעה מראש!

פירוט קווי המטרונית במשחקי סמי עופר:

  • קו 1: יוצא ממרכזית הקריות (כורדני) עובר דרך אצטדיון סמי עופר לפני הכניסה לתחנת חוף הכרמל, בזמנים בהם מתקיימים משחקים.
  • קו 1: יוצא ממרכזית חוף הכרמל עובר דרך אצטדיון סמי עופר לפני הנסיעה צפונה לכיוון מרכזית הקריות.
  • בהתאם לצורך יבוצעו נסיעות תגבור ממרכזית הקריות לחוף הכרמל דרך סמי עופר.
  • בסיום המשחק ימתינו מטרוניות שיצאו גם למרכזית חוף הכרמל וגם למרכזית הקריות.
  • אנו ממליצים להצטייד מראש בכרטיס נסיעה הלוך חזור במטרונית כדי להימנע מעומסים על מכשירי הכירטוס.
  • ניתן לטעון מראש כרטיס הלוך חזור או כרטיסייה על כרטיס רב קו (אנונימי או פרסונאלי) ולתקף לפני העלייה למטרונית.

תנועת הרכבות למשחק נגד מכבי תל אביב:

רכבת ישראל מתגברת את תנועת הרכבות עבור באי המשחק באופן הבא:

1. בתום המשחק תופעל רכבת מיוחדת (8135), בשיטת "מלא וסע" בתיאום עם מנהל האירוע. הרכבת תעצור בתחנות: בנימינה, נתניה, בית יהושע, הרצליה, האוניברסיטה, סבידור, השלום וההגנה. זמן יציאה משוער: 23:00

 

תופעל רכבת מיוחדת בתום המשחק נגד מכבי ת"א