פורצים דרך: מכבי חיפה מצטרפת לעולם ה- eSports
EN threads facebook youtube instagram tiktok
פורצים דרך: מכבי חיפה מצטרפת לעולם ה- eSports
חמישי , 08/06/2017

פורצים דרך: מכבי חיפה מצטרפת לעולם ה- eSports

הירוקים מיישרים קו פעם נוספת עם המועדונים הגדולים בעולם ומצטרפים לעולם הגיימינג. המועדון צפוי להחתים בקרוב שחקן FIFA שנבחר בטורניר יוקרתי (האתר הרשמי)

המועדון הירוק מצטרף לרשימה יוקרתית ומכובדת של מועדוני כדורגל שכבר פעילים בעולם ה-eSports. בין המועדונים, ניתן למצוא את פריס סן ז'רמן, מנצ'סטר סיטי, איאקס, רומא ועוד, אשר החתימו בשנה החולפת שחקני FIFA מקצוענים על מנת שייצגו אותם בתחרויות רשמיות.

"בבסיס ההחלטה להיכנס לשוק הענק הזה שנקרא eSports, יש את הרצון שלנו כמותג להגיע לקהלים נוספים שלא היינו מצליחים למשוך את תשומת ליבם בדרכים הרגילות. בנוסף, עומד לנגד עינינו הרצון להוביל ולסלול את הדרך עבור קבוצות ישראליות נוספות אחרות, מתוך הבנה שבעתיד הקרוב מאוד תחרויות eSports יעשו את דרכם מהשוליים למיינסטרים." אמר דניאל סלע, מנהל הדיגיטל של המועדון לאתר הרשמי. 

כצעד ראשון לאיתור שחקנים פוטנציאליים, קיים המועדון טורניר FIFA 17 ייחודי בפאב הברברוסה בחיפה בהשתתפות שמונה שחקני פיפא מקצוענים הנחשבים בעיניי רבים לטובים בארץ. המטרה הייתה ברורה - למצוא את שחקן הפיפא הטוב ביותר ולצרפו לשורות הירוקים. על מנת לבחון את יכולותיהם של המתמודדים, הוצבו מולם בסיבוב הראשון של הטורניר שחקני הקבוצה הבוגרת אשר יידועים ביכולתם גם בגזרה הוירטואלית, ביניהם היה ניתן למצוא את רועי קהת, מוחמד עוואד, איסמעיל ריאן, איתן וולבלום, איאד אבו עביד, עופרי ארד, יניב בריק ונטע לביא.

הטורניר שכאמור נערך בפאב הברברוסה, שוחק על קונסולות המשחק פלייסטיישן 4 של חברת סוני אשר סופקו באדיבות חנות הגיימינג החיפאית - דומינייטור. תחילה, הוגרלו משחקי שמינית הגמר, כאשר המפגשים הראשונים היו בהכרח בין שחקני מכבי חיפה לשחקני הפיפא הקצוענים. למרות פייט אדיר של הכדורגלנים, לגמר הגדול הגיעו שני שחקני פיפא מקצוענים ולאחר משחק מותח שכלל הארכה והסתיים ללא הכרעה, ומשחק נוסף שהוכרע בגול כסף, הוכרז על המנצח הגדול של הטורניר שצפוי להיות שחקן הפיפא הירוק הראשון! 

תקציר משחק הגמר:

 

לצפייה במשחק הגמר במלואו בערוץ הרשמי של מכבי חיפה בפלטפורמת Twitch - לחצו כאן

 

משחק הגמר (האתר הרשמי)

בין המתמודדים היה ניתן למצוא את שחקני הקבוצה הבוגרת (האתר הרשמי)