בלעדי למכבי חיפה TV: ראיון אישי עם עמרי גלזר
EN threads facebook youtube instagram tiktok
בלעדי למכבי חיפה TV: ראיון אישי עם עמרי גלזר
ראשון , 20/08/2017

בלעדי למכבי חיפה TV: ראיון אישי עם עמרי גלזר

במהלך יום הצילומים השנתי של הקבוצה, פגש צוות מכבי חיפה TV את עמרי גלזר, שוער הקבוצה, לראיון אחד על אחד לקראת פתיחת העונה. צילום: האתר הרשמי.

לקראת פתיחת העונה, פגש צוות מכבי חיפה TV את עמרי גלזר, שוער הקבוצה לראיון אישי.

תחילה ספר לנו קצת על עצמך?

"עמרי גלזר, בן 21, שוער, מספר חולצה 55". 

ספר לנו שלושה דברים שאנחנו לא יודעים עליך?

"אחד אני חולה סדרות, תמיד שאני בבית שאין אימון רואה כל הזמן סדרות לא משנה איזה. הדבר השני: אני אוהב מאוד ללכת לים בזמן הפנוי, לא לפני משחק. אבל כשיש חופש, אוהב ללכת קצת, להירגע, להיכנס אם חם. ודבר שלישי השחקן האהוב עליי הוא איקר קסיאס, הוא מודל לחיקוי שלי מאז שאני ילד. עכשיו הוא מעבר לשיא אבל לומד ממנו המון, מקווה להגיע לרמות שלו. הוא אישיות ואדם צנוע גם במגרש וגם מחוצה לו, מנסה ללמוד ממנו".   

הגיע מאמן שוערים חדש, איך ההרגשה לקראת העונה החדשה?

"קודם כל אני רוצה להודות לגירא אנטמן, הייתה לי איתו שנה טובה מאוד. הוא לימד אותי המון, צברתי ניסיון בזכותו ולמדתי המון. עכשיו הגיע ניר דוידוביץ', שאותו אני מכיר כמעט שלוש שנים, הוא היה איתי גם בנבחרת הצעירה. קודם כל הוא דמות שאי אפשר לתאר. אני לומד ממנו המון בתחום השוערות, הוא מסביר המון. אני מאמין שתהיה לנו עונה טובה ביחד".

מה הציפיות שלך לקראת העונה?

"קודם כל בפן האישי, לספוג כמה שפחות שערים. בסופו של דבר זאת המטרה של שוער. בפן הקבוצתי, לנצח כל משחק. כאשר ננצח כל משחק נתקדם הלאה אל התארים ואל המטרות הקבוצתיות שלנו".

איך אתה מתרשם מהקהל?

"אין דברים כאלה, קהל מספר אחד בארץ. נותן אנרגיה ודוחף אותנו כשאנחנו צריכים. אנחנו צריכים את הקהל איתנו גם העונה. עם אצטדיון מלא אי אפשר לנצח אותנו". 

איך אתה מתכונן למשחק?

"קודם כל תמיד נכנס למגרש ברגל ימין עם קפיצה קטנה על רגל ימין. לפני המשחק נתלה על המשקוף זאת גם אמונה תפלה". 

מה אתה רוצה להגיד לקהל?

"אנחנו אוהבים אתכם, אנחנו צריכים אתכם איתנו השנה. אתם עוזרים לנו ומחזקים אותנו. אתם הגב שלנו, השחקן ה-12. תבואו, אנחנו צריכים אתכם".