החניכים נפרדים מג'וני
EN threads facebook youtube instagram tiktok
החניכים נפרדים מג'וני
שלישי , 07/11/2017

החניכים נפרדים מג'וני

גדולי כדורגלני ישראל בכל הזמנים, עברו תחת ידיו של ג'וני הרדי, שהלך אתמול לעולמו. בנדו: "היה לי ולאבי הכבוד לשחק תחתיו". קטן: "היתה לי זכות גדולה לגדול אצלו במחלקת הנוער". דוידוביץ': "ג'וני חרוט באותיות של זהב בהיסטוריה של המועדון". צילומים: ארכיון אתר מכבי חיפה.

עשרות שחקנים מדי שנה, ומאות שחקנים במהלך הקריירה, בהם גדולי השחקנים בהיסטוריה של ישראל. כל אלו היו חלק מהקריירה הכל כך עשירה של ג'וני הרדי במכבי חיפה. השחקן והמאמן, אשר ליווה את מכבי חיפה במשך עשרות שנים, הלך אתמול לעולמו והשאיר אחריו משפחה עצובה ואת השחקנים עם הזיכרונות ובעיקר עם הכרת תודה.
 
אריק בנדו, אמר לאתר הרשמי: "איש כדורגל בכל רמ״ח איבריו. אדם מיוחד, צנוע וטוב. היה לי ולאבי הכבוד לשחק תחתיו. ג'וני אימן אותי בקבוצת הנוער ובעונה זו עליתי לקבוצה הבוגרת. למדתי ממנו המון גם בפן המקצועי ויותר מכך בפן האנושי. יהי זכרו ברוך".
 
אברהם אבוקרט: "ג'וני הוא המאמן שגידל אותי ואת כל שחקני האליפות הראשונה. הוא זה שבנה את השלד של הקבוצה שהחלה את מסורת האליפויות. הוא המאמן שהאמין בשחקנים הצעירים, פיתח אותם ונתן להם את ההזדמנות. האמונה שלו בשחקנים הצעירים שגדלו בבית, היתה חשובה ונתנה לנו את הביטחון. ג'וני הרדי היה איש אבהי מאוד, עוזר, מקשיב ומפתח. אני זוכר איך הוא ונעמי אישתו, שתיבדל לחיים ארוכים, אירחו אותנו אצלם בבית כמעט כל יום שישי. עצוב מאוד, אנחנו נפרדים היום מאגדה".
 
יניב קטן: "את ג'וני הכרתי בגיל מאוד צעיר, בתור ילד שגדל במכבי, ג'וני הרדי היה דמות להערצה מבחינתי. התמזל מזלי להתאמן תחתיו אימונים אישיים. הוא ליווה אותי אישית, תמיד קידם, תמיד עזר והדריך ודיבר על התשוקה לכדורגל. להסתובב כילד ונער במחלקת הנוער, כשג'וני הרדי נמצא בה כל הזמן, זו פשוט זכות גדולה ואני עצוב מאוד ביום הזה".
 
ניר דוידוביץ': "הבנאדם שהוא היה זה היה לפני הכל. הצניעות שלו, החינוך שהוא הקפיד עליו והעביר לנו, והדבר הכי בולט מבחינה מקצועית זו הרמה. כשהוא היה נותן דוגמה למשהו, זה היה הכי מקצועי, הכי נכון ולמדת בדיוק איך לעשות את התרגיל שהוא רצה שתעשה. זה היה ג'וני. הפשטות שבו. וזה מה שעשה אותו למה שהוא. עצוב מאוד, משתתף בצער המשפחה, שאני מכיר באופן אישי, את אשתו נעמי ואת הילדים. אין ספק שג'וני חרוט באותיות של זהב בהיסטוריה של המועדון". 
 
איתן אהרוני: "מעבר להיותו מאמן גדול, ג׳וני הרדי היה איש מקצוע בכיר ביותר, ברמות הגבוהות ביותר. ג׳וני היה אדם טוב, אדם מחבק, מחנך, היתה חשובה לו הצלחת השחקנים שעברו תחת הדרכתו והיה לו חשוב שיצאו שחקנים מחונכים. לשמחתי הרבה, אני עברתי דרך ארוכה אצלו ממחלקת הנוער ועד הקבוצה הבוגרת. מעבר לכך גם שיחקתי תחתיו בנבחרת מכבי ישראל. בגדול, אחד המאמנים הטובים, המקצועיים, האנשים הטובים והאיכותיים שזכיתי להתאמן אצלם".

איתי מרדכי: "אדם שהיה עם נוכחות מדהימה. תמיד ידע לכבד, להעריך וגם לחנך. זאת הסיבה שג'וני תמיד קיבל כבוד והערכה בכל מקום. אותי הוא אימן במשך ארבע שנים מגיל 15-19. מעבר לזה שהוא היה אדם שליווה אותי במשך כל שנות הבגרות שלי, הוא גם ידע להיות איש מקצועי, שידע לשפר את השחקנים בפן המקצועי. זה אחד האנשים שעיצבו את פניה של מכבי חיפה והתוו את דרכו של המועדון. הערכים של מצוינות וצניעות שעליהם שם דגש, קיימים עד היום במועדון".