זרקור: מכבי "יואל" חיפה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
זרקור: מכבי "יואל" חיפה
שישי , 17/11/2017

זרקור: מכבי "יואל" חיפה

פגרת השזרוע היא זמן טוב להאיר על קבוצות מחלקת הנוער של המועדון. והפעם קבוצת נערים א'. צילומים: האתר הרשמי (ג'ו הירש).

קבוצת נערים א', מכבי חיפה "יואל", תחת הדרכתו של המאמן, ערן ססי, ממוקמת במקום הרביעי בטבלה עם 13 נקודות לאחר שבעה משחקים. מכבי רשמה עד כה ארבעה ניצחונות רצופים, תיקו ושני הפסדים. את משחקה הטוב ביותר העונה השיגה הקבוצה במחזור השני, כאשר ניצחה את הפועל כפר סבא 2:9 (שלושער של סוף פודגוראנו, צמדים של רועי מרדכי ואיברהים ג'ואברה ושערים של אוריאל אלביליה וליאור טימוטי).  
   
עד עתה הבקיעה הקבוצה 25 שערים (ממוצע של שלושה שערים למשחק), כשמי שעומדים בראש טבלת הכיבושים הם סוף פודגוראנו ורועי מרדכי, עם שבעה שערים כל אחד.

ערן ססי, מאמן הקבוצה: "קבוצה מוכשרת עם הרבה שחקנים מוכשרים ואיכותיים. שחקני הקישור וההתקפה מאוד דומיננטיים. אנחנו קבוצה שמשחקת כדורגל פתוח ותוקפת הרבה. בדרך כלל אנחנו שולטים בקצב המשחק מול היריבה. התחלנו את העונה בצורה טובה והתוצאות היו בהתאם. בשלושת המחזורים האחרונים אנחנו קצת בירידה, כתוצאה מקידום שחקנים לקבוצת הנוער, שזאת למעשה, כמובן, המטרה המרכזית. השאיפה היא שכמה שיותר שחקנים יעשו את הקפיצה לקבוצת הנוער. הציפייה היא לשחק טוב, לנצח כל משחק ולהילחם על כל התארים".
 
השחקנים הבולטים בקבוצה: רועי מרדכי, חלוץ, ששיחק בקבוצת הנוער מול ברודארץ, במסגרת ליגת האלופות. סוף פודגוראנו, שחקן קו, שבגילו משתייך לקבוצת נערים ב' ושיחק כבר בקבוצת הנוער. ליאור טימוטי, ששיחק אף הוא בקבוצת הנוער. איברהים גואברה ומוחמד גדיר, שני קשרים טכניים ואיכותיים שמשחקים בנבחרת. בעמדת השוער: שריף כיוף, הנחשב לשוער הכי טוב בארץ לגילו. 
 
בנוסף לססי, מונה הצוות המקצועי את עוזר המאמן, יורם בסר, מאמן הכושר, עופר אקשטיין והפסיכולוג, רענן דגן.