"נצטרך להמשיך קדימה"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"נצטרך להמשיך קדימה"
שלישי , 16/01/2018

"נצטרך להמשיך קדימה"

עוזר המאמן, רוב מאס, התראיין במסיבת עיתונאים לאחר משחק ההפסד למכבי ת"א. "נמשיך ונתקדם ממשחק למשחק". צילום: אתר מכבי חיפה.

רוב מאס, עוזר המאמן, התראיין במסיבת עיתונאים בסיום משחק ההפסד 3:1 למכבי ת"א. קיארטנסון (1', 54'), באטוקיו (85') העניקו לאורחים את הניצחון. רוקאביצה (65') צימק את התוצאה.

ראשית, התייחס מאס למשחק: "לא כל השחקנים הציגו את היכולת שהם יכולים להציג. ספגנו שער מוקדם, זה דבר שלא צריך לקרות.  שיחקנו נגד יריב שרץ אל התואר, יש להם יותר ניסיון. ניסינו לחזור למשחק, אבל לאחר מכן איבדנו הרבה כדורים והם ניצלו זאת כדי להעניש אותנו".

על האוהדים, אמר עוזר המאמן: "אני יכול להבין את האכזבה של האוהדים, גם אני רוצה לנצח בכל משחק. אני לא יכול להגיד שהשחקנים לא רצו ועבדו קשה. היו לנו מצבים במחצית הראשונה, במחצית השנייה יצאנו בצורה טובה מחדר ההלבשה. ניסינו לחזור למשחק אבל איבדנו את המומנטום שהיה לנו".

בנוגע לשילוב השחקנים הצעירים, הוסיף מאס ואמר: "אני נותן לשחקנים הצעירים את המחמאות כי הם הציגו יכולת טובה. שחקנים אחרים צריכים לקחת יותר אחריות ולתרום מהניסיון שלהם. יש לחץ בכל משחק, זה נורמלי בכדורגל. נצטרך להמשיך קדימה, כי ביום שבת יש לנו משחק חשוב".

לסיום, התייחס עוזר המאמן למשחק הגביע בשבוע הבא מול מכבי ת"א: "קודם כל יש לנו משחק בשבת, ולכן אני עדיין לא חושב על משחק הגביע. נמשיך ונתקדם ממשחק למשחק".


"נתקדם ממשחק למשחק", רוב מאס. צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן).