"הקהל עבר עונה נוראית"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"הקהל עבר עונה נוראית"
מאת: האתר הרשמי , |  רביעי , 15/08/2018

"הקהל עבר עונה נוראית"

קשר הקבוצה, גל אלברמן, מפרגן לתמיכה העצומה של הקהל, רוצה להחזיר לאוהדים את החיוך ומקווה שהתנאים שיש לו ולחבריו במכבי חיפה, יבשילו להצלחה

גל אלברמן בן 35, פותח את עונתו ה-17 בקבוצת בוגרים ואת עונתו השנייה במדים הירוקים. אלברמן, עד כמה שזה יישמע מפתיע, עדיין מתרגש מפתיחת עונה: "ההתרגשות תמיד קיימת, ואם נודה על האמת, אני לקראת סיום הקריירה ואין לדעת כמה עונות נותרו לי בפתח, כך שזה משהו שגם עובר בראש ומרגש לא פחות". 
הקשר אופטימי מאוד לקראת העונה הקרובה, ולא שוכח את העונה שעברה: "כולנו יודעים שהעונה שחלפה הייתה רחוקה מהציפיות שלנו. אני תמיד מנסה להסתכל על הדברים בצורה חיובית. היפה בספורט, שיש את תמיד את המשחק הבא, או את העונה הבאה, ואז הכל מתחיל מאפס. כולנו תקווה שהפעם נוכל להתקדם לעבר המטרות שלנו. אני מרגיש שהקבוצה השנה מאוחדת ומגובשת יותר. צריך לזכור שעברנו דברים לא פשוטים בעונה הקודמת, ואני חושב שזה מה שגיבש ואיחד אותנו. אנחנו לא רוצים להגיע לאותו מקום כמו בעונה שעברה ואני חושב שזה ייתן לקבוצה דחיפה קדימה. יש לנו את כל התנאים להצליח במכבי חיפה ואני מקווה שזה יבשיל להצלחה בהקדם האפשרי".
לאלברמן יש מסר לקהל הירוק: "הקהל מבחינתו עבר בעונה שעברה, עונה נוראית, ועדיין גילה תמיכה גדולה מאוד. כשחקנים, אנו מעריכים את זה מאוד ורק רוצים להחזיר על התמיכה, ולהחזיר להם את החיוך על הפנים ואת הכיף שלבוא למגרשים".