סיכום משחקי השבת במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סיכום משחקי השבת במחלקת הנוער
מאת: איציק הברמן , |  ראשון , 23/09/2018

סיכום משחקי השבת במחלקת הנוער

קבוצות הנערים מ"קצף" ונהלל רשמו תוצאות מרשימות השבת. קבוצת נערים ב' מנהלל איבדה נק' ראשונות העונה. איציק הברמן עם כל הפרטים. צילום: ג'ו הירש, האתר הרשמי


תוצאות המשחקים של קבוצות מחלקת הנוער נמצאות בצל התבוסה הקשה שקבוצת הנוער מכבי "הרדי" חיפה ספגה בביתה מבית"ר ירושלים (4:0). בפעם האחרונה שמכבי נוצחה בביתם בהפרש ארבעה שערים שייכת לשנת 2007 ואז הייתה זו מכבי פתח תקווה שיצאה מ"קצף" עם 1:5 גדול. אפרופו בית"ר ירושלים, בשנת 2009 עם איתי מרדכי כמאמן, חיפה הובסה בבית וגן 7:2 אבל סיום העונה היה מתוק, אליפות ירוקה.





אכזבה לא רק בקבוצת הנוער השבת. קבוצת נערים א', מכבי "עלמני" חיפה שלא הפסידה עד כה, יצאה למשחק חוץ לא קל מול בית"ר טוברוק ושאבה עידוד משובו של לירוי גבאי לשורותיה, לאחר "גלות" בקבוצת הנוער. גבאי, שהגיע לפני שנתיים מעיר היהלומים, חש כדג במים וכבש שער יתרון בדקה ה-47. משנדמה היה שקבוצתו של יוסי ג'אנח תזכה בניצחונה השני באו עשר הדקות האחרונות וטפחו על פניה. המארחים כבשו פעמיים (78,73) ושלחו את יריבתם צפונה בידיים ריקות.

מכבי "שמעון" חיפה (נערים א' מנהלל) הצליחה לכבוש לראשונה העונה, לצבור נקודת ליגה ראשונה ולא להיות מרוצה. קבוצתה של ענבל נמני-קנפו ארחה את הפועל בני אעיבלין, נכנעה לשער של האורחים (דקה 15) אך הצליחה במחצית השנייה למצוא סוף-סוף את הרשת אחרי 236 דקות מפתיחת העונה עם שער שוויון של ינאל עראידה.

החלמה נפלאה לקבוצת מכבי "יהויכים" חיפה (נערים ב') אחרי "שפעת תיקו" קלה, פעמיים. מחזיקת הגביע , הפועל באר-שבע הצפינה 300 ק"מ כדי לצפות ביכולת מעולה של הקבוצה אותה מאמן אברהם אבוקרט. ספיר רזון הוכשל ברחבה אחרי שחלף על פני מגן ואת בעיטת העונשין ביצע בדייקנות עדן אוטאצי. את מהלך השער השני החל איתמר גורי שמסר לג'וליאן שלופה וממנו לספיר רזון שקבע 0:2. החיפאים לא הרפו, לחצו על דוושת הגז ונהנו משער בכורה של תמיר עזה שברגל שמאל עבר שני שחקני הגנה אורחים ומקצה רחבת ה-16 בעט לפינה וסגר את תוצאת המשחק. לא לחלוטין. כי ספיר רזון קיבל כדור עומק מכובש השער השלישי, פרץ לרחבה ובעט וחברו, עדן אוטאצי דחק מקרוב והשלים תבוסה באר-שבעית- 0:4.



אכזבת מה בקרב שחקני קבוצת נערים ב' מכבי חיפה גולדשנפלד (נהלל) שאיבדה נקודות ראשונות. במשחק "משוגע" שנערך בעכו מול הפועל המקומי, כאשר לשתיהן מאזן מושלם ערב המחזור השלישי, נרשם תיקו 4:4 רב מעללים. קבוצתו של אריק מלכה (  56 מחזורים ללא הפסד, ברציפות) והמארחת פרשו לפי שעה ממועדון המושלמות.

ברוכים הבאים לקבוצות נערים ג' שהצטרפו השבת לעונה החדשה. בקול תרועה רמה. שתי הקבוצות עם מאמנים חדשים על הקווים. ועוד לפני שנשרקה שריקת הפתיחה , התחוללה דרמה מחוץ לקווים. בתחילה נקבע שמכבי "מקס" חיפה, נערים ג' מ"קצף" תשחק במחוז השרון ואחותה הצעירה מנהלל, תמשיך להופיע במחוז חוף בו זכתה אשתקד באליפות. אלא ששתי הקבוצות החליפו מחוזות ושמות. מכבי "מקס" חיפה נשארה במחוז השרון אולם מי שישחקו שם יהיו שחקני חיפה/נהלל. רק השם לא השתנה. מי שתצטרך לעבוד קשה יותר היא מכבי חיפה גולדשנפלד שתאויש בשחקני מכבי חיפה מ"קצף". אם התבלבלתם, לא נורא, בהמשך נתרגל. מה שחשוב ששתי הקבוצות מאותגרות מאוד וזכו לליגות מסקרנות עם "גוב אריות" משלהן.

לפחות במחזור הפתיחה לא נרשמו זעזועים. אמיר סופר, מאמן קבוצת הנוער אשתקד, הוליך את קבוצתו החדשה מכבי חיפה גולדשנפלד "קצף" לניצחון חוץ גבוה- 0:6 על הפועל קטמון ירושלים במשחק שנערך במעלה אדומים. המארחים לא הצליחו לעמוד בכבוד נוכח שישה מטחים מרגלי בנימין צאגה (צמד), ענאן חלאלי, עידו אלמישלי, שחר צפריר וזיו לי.
שלוש נקודות ראשונות גם לאוהד רוזלס, מאמן נערים ג' במכבי "מקס" חיפה נהלל. הוא וחניכיו נסעו בצהרי היום למגרש בוולפסון והביסו את הפועל תל-אביב צפון 1:4. ארבעה שערים עם ארבעה כובשים. שריף רעד, ניב טובול, אסעד עבדלעדי ומוחמד קינאן.