"נעשה הכל כדי לזכות בתואר"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"נעשה הכל כדי לזכות בתואר"
מאת: האתר הרשמי , |  שלישי , 25/09/2018

"נעשה הכל כדי לזכות בתואר"

רגע לפני גמר גביע הטוטו מחר (רביעי) מאמן הקבוצה, פרד רוטן, התייחס למשחק מול מכבי ת"א. שלומי אזולאי הוסיף: "מקווה שנעשה את זה"

 
היום (שלישי) נערכה מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת גמר גביע הטוטו בין מכבי למכבי ת"א. המשחק ייערך מחר (רביעי, 20:45) ב'מושבה' וכל הכרטיסים ליציעי מכבי אזלו. למסיבת העיתונאים באצטדיון הגיעו מאמן הקבוצה, פרד רוטן, ושלומי אזולאי. מאמן הקבוצה, פרד רוטן, התייחס ואמר: "התפתחנו בגביע הזה והגענו לגמר ואנחנו בהחלט רוצים לזכות בו. לא משנה מה הייתה התוצאה בשבת האחרונה, כרגע אנו בגמר ואנו צריכים לנצח אותו. לא נסרב למעט מזל שיהיה איתנו. אני בטוח בשחקנים שלנו. אפשר לנצח את המשחק אם נגיע למספר המצבים שאנו מגיעים מדי משחק".

שלומי אזולאי, הוסיף ואמר: " אמנם זה גביע הטוטו, אבל אנחנו רוצים את הגביע. יש אכזבה מסוימת מקצב צבירת הנקודות. פתחנו לא כל כך טוב, אבל הצגנו שיפור מול מכבי פתח תקווה למרות ההפסד. בגמר רוצים לנצח ולתת הכל, מקווה באמת שנעשה את זה. זה משחק שחשוב למועדון, לשחקנים ולקהל. זאת תהיה מקדמה אדירה לפני המשחק מול הפועל באר שבע. יש שינוי וחיבור מסוים, השאירו את רוב הסגל מהעונה שעברה ואנחנו מחוברים. למרות שהפסדנו להם בליגה במחזור הראשון, נבוא לנצח, אנחנו רוצים נקמה קטנה".