מנהל מקצועי חדש לנוער: לואיס ויסנטה מתיאו
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מנהל מקצועי חדש לנוער: לואיס ויסנטה מתיאו
שלישי , 11/06/2019

מנהל מקצועי חדש לנוער: לואיס ויסנטה מתיאו

הספרדי סיכם היום במועדון, באמצעות סוכנו, עורך דין שחר גרינברג, ויוביל את הפן המקצועי של מחלקת הנוער. כבר הבוקר יחל במרתון פגישות, על מנת לבנות יחד עם יניב כהן תכנית עבודה לעונות הקרובות עבור המחלקה


מנהל מקצועי חדש למחלקת הנוער. לואיס ויסנטה מתיאו הספרדי, סיכם היום לעונה אחת עם אופציה להארכת חוזהו, באמצעות סוכנו, עורך דין שחר גרינברג.
לאחר שנפגש בשבוע שעבר עם מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, הוא נפגש עם מנהל מחלקת הנוער, יניב כהן וסגר עימו את כל הפרטים המקצועיים ואת דרכי הפעולה של המחלקה. הבוקר הגיע הספרדי למשרדי המועדון וסיכם את תנאיו ולאחר מכן החל במרתון פגישות לבניית תכנית עבודה לעונות הקרובות, זאת כחלק מאסטרטגיה של המועדון.
לואיס ויסנטה מתיאו, בן ה-34, עבד במשך שש שנים במחלקת הנוער של ולנסיה ושימש כמנהל המקצועי שלה ממרץ 2017 עד ינואר 2019. לפני כן שימש במספר תפקידים נוספים, בהם ריכוז הפעילות הספורטיבית של מחלקת הנוער של המועדון הספרדי ובניית מערך מקצועי באקדמיה.
אסף בן דב אמר לאתר הרשמי: "לאחר שבחנו מספר מועמדים בארץ ובחו"ל, החלטנו לתת את המושכות בתפקיד הכה משמעותי הזה,  בידי ויסנטה, איש מקצוע מוביל שמגיע ממועדון ענק בכדורגל האירופי, עם ידע נרחב. אין לי ספק שיוביל את המחלקה קדימה".