קבוצת הנוער במחנה אימונים בבולגריה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
קבוצת הנוער במחנה אימונים בבולגריה
מאת: האתר הרשמי , |  שני , 05/08/2019

קבוצת הנוער במחנה אימונים בבולגריה

מכבי "הרדי" חיפה החלה את מחנה האימונים בבולגריה, במסגרת ההכנות לעונה הקרובה. המנהל המקצועי החדש, ויסנטה מתאו: "השחקנים חייבים לעבוד קשה בכל יום, כדי להשתפר ולהגשים את החלומות שלהם". בני לם: "שמח שהגעתי למועדון גדול כמו מכבי חיפה. נשחק כדורגל התקפי במטרה לייצר שחקנים לקבוצה הבוגרת".

קבוצת הנוער של המועדון, מכבי "הרדי" חיפה, נחתה אתמול (ראשון) בבולגריה והחלה במחנה האימונים השנתי שלה, כחלק מהכנותיה לקראת עונת המשחקים 2019/2020. המחנה ימשך תשעה ימים ויכלול שלושה משחקי אימון, שניים מתוכם נגד קבוצות מקומיות ועוד אחד מול טוברוק הישראלית. מאמן הקבוצה, בני לם, אמר בתחילת המחנה: "שמח שהגעתי למועדון גדול כמו מכבי חיפה. המטרות שלי מהקבוצה הן לייצר שחקנים לקבוצה הבוגרת, לשחק כדורגל התקפי ושמח ולזכות בכל התארים".

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, לואיס ויסנטה מתאו, שנמצא גם הוא בבולגריה, הבהיר מה הן מטרות המחנה מבחינתו: "לבנות את הקבוצה שתהיה כמו משפחה ולהעביר לשחקנים מהם הערכים של המועדון ומהם העקרונות של המאמנים שמביאים איתם הרבה ניסיון וידע".

הספרדי התייחס גם לשחקנים עצמם והוסיף: "השחקנים חייבים להבין שאם תהיה להם גם תשוקה וגם אמונה בדרך המקצועית, הם ישתפרו". ברמה האישית אמר מתאו: "אני מאוד שמח מהרמה של השחקנים, אבל הם חייבים לעבוד קשה מאוד בכל יום, כדי להשתפר ולהגשים את החלומות שלהם".

הקבוצה מלווה על ידי צוות מקצועי ומנהלי רחב ומגוון, שמלבד מתאו ולם נמצאים בבולגריה גם מנהל המחלקה יניב כהן, עוזר המאמן גיא בוגנים, מאמן הכושר יניב ברנשטוק, מאמן השוערים ניר דוידוביץ', הפיזיותרפיסט מתן אלדס, הפסיכולוג רענן דגן ומנהל הקבוצה ערן לוין.

סגל הקבוצה מונה 23 שחקנים: מאור לוי, נבו שדו, מוחמד רביע, טימוטי מוזי, דוד אקווה, סתיו נחמני, לירוי גבאי, יונתן כהן, סוף פודגוראנו, עילאי חג'ג', חנן ביטון, גיא הרמן, אריאל ברדוגו, אדר אזרואל, תמיר ארבל, דניאל מור יוסף, רוי קטרי, אביתר ברק, אנץ (אנדינו) קיזאילווקו, בסאם זערורה, דור אדרי, תומר חזן אסוס, מוחמד אבו פאני.