סיכום השבת במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סיכום השבת במחלקת הנוער
מאת: יצחק הברמן, האתר הרשמי , |  ראשון , 15/09/2019

סיכום השבת במחלקת הנוער

קבוצות הנוער והנערים של המועדון שיחקו במסגרות השונות בסוף השבוע האחרון, ואנחנו מביאים לכם סקירה מלאה של תוצאות המשחקים, כובשי השערים ועוד. צילומים: ג'ו הירש, האתר הרשמי

סיכום משחקי קבוצות מחלקת הנוער שנערכו ביום שבת 14.9.19, החל בקבוצת הנוער של המועדון ועד לנערים ג':

קבוצת הנוער מכבי "הרדי" חיפה פתחה את הליגה בסערה וצברה את מלוא תשע הנקודות האפשריות (ידיעה נפרדת באתר). התייצבותה במקום הראשון לפני שבוע וגם אחרי המחזור השלישי מגיעה אחרי שקבוצתו של בני לם לא הביטה על יריבותיה מלמעלה במשך 61 מחזורים, מאז האליפות האחרונה לפני שנתיים פלוס.

חיפה כבשה תשעה שערים ב-270 דקות וחמישה מהם מרגלי סתיו נחמני שהשלים מול הפועל רעננה שלושער פרטי. החלוץ, שהצטרף בגיל נערים ב', לא הבקיע עד השבת שלושה שערים בליגה. לזכותו נזקפת רביעייה בניצחון נערים ב' על בית"ר מעלה-אדומים (0:9). הגנת הקבוצה עדיין לא ספגה ובפעם הקודמת ששמרה על רשת נקייה בפתיחת העונה, הייתה בעונת 2009/10, כשלא ספגה בארבעת משחקים ברציפות.

השבוע נפתחה גם עונת המשחקים בליגת העל לנערים א'. מכבי "עלמני" חיפה של המאמן הוותיק אברהם אבוקרט הצפינה לקריית שמונה ושבה משם עם ניצחון נאה 1:3 על הפועל המקומי. ספיר רזון, מלך שערי קבוצת נערים ב' אשתקד, קפץ כיתה והקפיץ כבר בשעה וחצי הראשונות פעמיים את רשת המארחים. חברו, מיכאל בן-עמי השלים את המלאכה.

שלושה שבועות לא שמעתם על שלושת ניצחונותיה של קבוצת מכבי "יהויכים" חיפה (נערים ב'). המאמן אמיר סופר הוליך את חניכיו לניצחונות על הפועל רעננה (1:2), מ.ס. אשדוד (0:2) ובית"ר ירושלים (0:1). נוצר מומנטום חיובי אותו רצו המכבים לנצל במשחק חוץ מול הפועל רמת גן, עד למשחק זה ללא ניצחון, אולם פתיחה סוערת של המארחת השאירה את חיפה בפיגור 2:0 בחלוף עשר דקות וכל מה שנותר לה, לנסות להציל משהו. הצליחה רק לצמק (55) מרגלי בנימין צאגה.

גם קבוצת נערים ב' מכבי חיפה גולדשנפלד מנהלל חיפשה ניצחון בכורה, במסגרת גביע המדינה אך יריבתה, מכבי עירוני יפיע העדיפה לא להופיע וקבוצת העמק של אריק מלכה תיאלץ להמתין להחלטת ועדת המשמעת שתפסוק על ניצחון טכני (0:3) לזכותה.

שתי קבוצות נערים ג' נכנסו לעונת המשחקים החדשה ברגל ימין. מכבי חיפה גולדשנפלד "קצף" התעוררה מוקדם בבוקר והביסה ללא תנאי במסגרת הגביע את מ.ס. רשת מתנ"סים קריית טבעון 0:14. המאמן החדש של הקבוצה, אלירן מזרחי, ניצב על קווי המגרש וספר שישה שערים שהבקיע אורי מרדכי ועוד ארבעה של ג'ורג' אורי, שניהם שחקנים חדשים. ארבעה כובשים אחרים, יובל כהן גרוס, עינן לק, ינאי דיסטלפלד ורוי חזן ודאי העבירו רשמים והמליצו להמשיך עד לגמר, הם היו שם בעונה שעברה וזכו בגביע בילדים א'.לשלב הבא עברה גם מכבי "מקס" חיפה (נערים ג' מנהלל). גם לה מאמן חדש, יצחק ינון, שנסע עם קבוצתו לקיבוץ ברקאי וניצחו את מכבי ברקאי 0:3. גיא בירגר (צמד) וגיא יונה ביטאו את יתרון ה"ירוקים" מול קבוצה מולה שיחקו אשתקד במחוז חוף (בילדים א') וגם אז ניצחו פעמיים בליגה בפער גדול.