"באים לכל משחק במטרה לנצח"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"באים לכל משחק במטרה לנצח"
מאת: האתר הרשמי , |  שבת , 14/09/2019

"באים לכל משחק במטרה לנצח"

מכבי נערכת למשחק החוץ בבלומפילד בשבת, והיום (רביעי) התקיימה מסיבת עיתונאים במתחם האימונים בכפר גלים. מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, אמר לקראת המשחק: "כל משחק עבורנו הוא משחק שאנחנו רוצים לנצח, לא משנה נגד מי". הקפטן נטע לביא הוסיף על פתיחת העונה: "אנחנו מאוד שמחים שלקחנו שבע נקודות מתוך תשע אבל יודעים שיש לנו המון מה לשפר לקראת המשך העונה". צילום: ראובן כהן, האתר הרשמי


ביום שבת בערב (20:30) תתארח מכבי בבלומפילד למשחק במסגרת המחזור הרביעי של ליגת הבורסה לניירות ערך והיום (רביעי) התקיימה מסיבת העיתונאים שלפני המשחק. מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, אמר על פתיחת העונה: "אין ספק שאנחנו רוצים להמשיך לנצח, להשתפר ולהיות טובים. אנחנו יודעים שבמשחק האחרון היו לנו חלקים טובים וחלקים פחות טובים, אבל השגנו את המטרה וניצחנו את קריית שמונה בבית בצורה חלקה. אנחנו תמיד רוצים לשפר דברים תוך כדי שאנחנו מנצחים. כל משחק עבורנו הוא משחק שאנחנו רוצים לנצח, לא משנה נגד מי. זה מה שאני מחדיר לשחקנים מהיום הראשון שהגעתי. אנחנו צריכים להתרכז ביומיום, בכאן ובעכשיו, להיות בפוקוס, לעבור משחק משחק ולעשות את הכי טוב שלנו".

לקראת המשחק בשבת אמר המאמן: "אין ספק שזה משחק בין שני מועדונים גדולים. עברתי את זה כילד וחינכו אותנו שבמשחקים האלה תמיד צריך לנצח, אבל כמו בכל משחק, זה שלוש נקודות. אנחנו מכבדים את היריבה, היא האלופה עם סגל מעולה, רחב ועמוק ואין ספק שזה משחק קשה אבל אנחנו באים לכל משחק במטרה לנצח ולהיות טובים". על הקהל הירוק הוסיף: "אמנם יהיה להם רוב ביציעים, אבל 4,000 צופים שמגיעים וקנו כרטיסים ותומכים בנו יעזרו לקבוצה הנחושה והרעבה שלנו, שרוצה להחזיר לקהל על התמיכה במשחקי בית ובכל מקום".

קפטן הקבוצה, נטע לביא, דיבר גם הוא במסיבת העיתונאים על המשחק בשבת: "המשחק הזה חשוב למועדון ולקהל ונעשה הכל כדי לנצח אותו. מכבי חיפה תמיד רוצה לנצח, בכל משחק ובכל מגרש". נטע התייחס למה שמאפיין את הקבוצה עד כה השנה: "יש לנו חדר הלבשה מאוד מגובש וחדור מוטיבציה שרוצה לעמוד ביחד במטרה אחת והיא להצליח". לסיום, דיבר הקפטן על המשחקים הראשונים של העונה: "אנחנו רק בתחילת הדרך. מסתכלים ממשחק למשחק ורוצים לנצח כל משחק. עשינו משחקים טובים לצד חלקים פחות טובים, אני חושב שיש לנו מה לשפר. אנחנו מאוד שמחים שלקחנו שבע נקודות מתוך תשע אבל יודעים שיש לנו המון מה לשפר לקראת המשך העונה".