הנוער בחוץ מול הפועל נוף הגליל
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הנוער בחוץ מול הפועל נוף הגליל
שישי , 20/09/2019

הנוער בחוץ מול הפועל נוף הגליל

מכבי "הרדי" חיפה תצא מחר (שבת, 11:00 באצטדיון בעילוט) למשחק חוץ מול הפועל נוף הגליל. זאת במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל לנוער. הקבוצה של בני לם מגיעה לאחר ניצחון גדול בשבת על הפועל רעננה 0:4. הקפטן, מאור לוי: "אחרי שלושה מחזורים כאלה, מגיע משחק שהוא על הנייר יותר קל, אבל אלה המשחקים הכי מתקילים"

אחרי שלושה ניצחונות בשלושת המחזורים הראשונים, תצא מחר (שבת, 11:00) מכבי "הרדי" חיפה למשחק חוץ בעילוט, מול הפועל נוף הגליל.
אחרי שהביסה במחזור הקודם את הפועל רעננה 0:4 ונותרה מושלמת, רוצה הקבוצה להמשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלה.
הקפטן, מאור לוי, התייחס ליריבה: "הפועל נוף הגליל קבוצה קשה. הם יבואו להסתגר מולנו ואנחנו צריכים למצוא את הפתרונות לפתוח את ההגנה שלהם. אחרי שלושה מחזורים כאלה, מגיע משחק שהוא על הנייר יותר קל, אבל אלה המשחקים הכי מתקילים".
לגבי ההכנה למשחק החוץ: "אנחנו עושים הכל במשך כל השבוע, לא מורידים שנייה רגל מהגז ומייחסים למשחק מול נוף הגליל את אותה החשיבות כמו שאנחנו מייחסים למשחק מול מכבי פ"ת, רעננה או נתניה. בסופו של דבר אלה אותן שלוש נקודות ולא משנה היריבה".
הקפטן גם ידע לפרגן להגנה של הקבוצה, שלא ספגה אף שער בשלושת המחזורים שעברו: "לא ספגנו שער בשלושת המחזורים האלה, שהיו מול קבוצות מוכשרות עם שחקנים טובים בהתקפה. צריך לתת מחמאות לקבוצה על משחק ההגנה שלה וכמובן שאנחנו נעשה הכל כדי לא לספוג גם במשחקים הבאים".