הנוער מארחים את ק"ש
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הנוער מארחים את ק"ש
מאת: האתר הרשמי , |  שלישי , 03/12/2019

הנוער מארחים את ק"ש

מהמקום הראשון בטבלה, תנסה מכבי "הרדי" חיפה להתאושש מההפסד בשבת בנס ציונה. בני לם: "מצפה לנו משחק קשה"

מוליכת ליגת העל לנוער, מכבי "הרדי" חיפה, תארח מחר (ד') את עירוני קריית שמונה (14:30, קצף). למרות ההפסד בשבת האחרונה, קבוצתו של בני לם עדיין במקום הראשון בטבלה, כשבמאזנה 25 נקודות, מרחק נקודה מהשנייה בליגה הפועל תל אביב. היריבה מקריית שמונה ממוקמת במקום השישי עם 15 נקודות, כאשר במחזור האחרון ניצחה את מכבי פתח תקווה 0:2 במשחק ביתי.

מאמן הקבוצה בני לם דיבר עם האתר הרשמי של המועדון על הימים האחרונים: "השתדלתי השבוע לא לדבר על המשחק שהיה מול מכבי תל אביב. קיימתי רק שיחות אישיות עם השחקנים. אנחנו מתכוננים למשחק קשה מול קריית שמונה ומנסים מהר מאוד לצאת מההפסד הזה ולהיכנס לסדרה חדשה וטובה של ניצחונות וזו המטרה העיקרית שלנו".

המאמן התייחס למשחק הקרוב וללוח המשחקים והוסיף: "זה משחק קשה גם בגלל שהוא באמצע השבוע. הפגרות לא מוסיפות לנו זה, הן פוגעות בקבוצה וגם פוגעות בשחקנים. בשבת אין משחק ושבועיים רצוף לא יהיו לנו משחקים. אנחנו צריכים להכין את הקבוצה למשחק קשה נגד קריית שמונה וברור שיהיו שניים או שלושה שינויים בהרכב. לשנות כמה דברים ולרענן קצת זה חשוב, אבל בטוח שמצפה לנו משחק קשה. אני מקווה שאנחנו נעבור אותו ונחזור למסלול הניצחונות״.