"אריות חיפה" בדרך לאליפות אירופה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"אריות חיפה" בדרך לאליפות אירופה
מאת: האתר הרשמי , |  שישי , 20/12/2019

"אריות חיפה" בדרך לאליפות אירופה

צפו בכתבה: מכבי חיפה תומכת בקבוצת הכדורגל המקומית בה משחקים כדורגלנים חרשים ותייצג את ישראל באליפות אירופה באיטליה. את הקבוצה מאמן רועי עטר, והיא מורכבת ברובה מתושבי העיר ומשחקן זר אחד המגיע מדובאי. תמונה: מאור אלקסלסי


שיתוף הפעולה בין מועדון הכדורגל מכבי לחיפה, לבין קבוצת "אריות" חיפה, יאפשר לקבוצת החרשים של העיר לייצג את ישראל באליפות אירופה לחרשים. האליפות תתקיים בין ה-19 ל-25 בינואר, בעיר דיזל שבאיטליה. מנכ"ל המועדון אסף בן דב אמר על הפרויקט: "מכבי חיפה גאה לקחת חלק בפרויקטים מן הסוג הזה, זה משהו שהמועדון חרט על דגלו".
 
הקבוצה מורכבת משחקנים חרשים, רובם תושבי העיר ואליהם מצטרף שחקן זר מדובאי. את הקבוצה מאמן רועי עטר, בנו של שחקן העבר ראובן עטר, ומי שבעצמו היה עד לא מזמן שחקן פעיל. עטר תיאר לאיזו תחושה גורם שיתוף הפעולה: "זו לא רק תמיכה. זה גם נותן לך מוטיבציה להמשיך קדימה, לדעת שיש מישהו שדואג לך ועומד מאחוריך. לדעת שיש לנו את מכבי חיפה מאחורי הגב זה נותן המון מוטיבציה".

האיש שיצר את הקשר בין הקבוצות היה שחקן העבר ושגריר המועדון בהווה, ציון מרילי, שהוסיף: "הפגישה שלי עם אריות חיפה נערכה לפני למעלה מחצי שנה והם פנו אליי בתור שגריר של מכבי, במטרה לנסות ולעזור להם בציוד, בהסעות ובתקציבים שאין להם. נרתמתי לרעיון הזה כי אני חושב שזו תרומה לקהילה ממדרגה ראשונה ולתמוך בקבוצה הזו. נקווה שבאליפות אירופה הם ייצגו את עצמם קודם כל, אחר כך את מכבי ואת העיר חיפה  בצורה מכובדת והלוואי שיחזרו עם גביע. הלוואי".