הנוער יוצאים לנתניה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הנוער יוצאים לנתניה
מאת: האתר הרשמי , |  שישי , 17/01/2020

הנוער יוצאים לנתניה

מכבי "הרדי" חיפה תצא בשבת למשחק חוץ בעיר היהלומים, במטרה לשמור על המקום הראשון בליגת העל לנוער. ג'ואברה: "משחק מאוד קשה נגד קבוצה טובה"

בוידאו: תקציר הניצחון של מכבי "הרדי" חיפה על מכבי פ"ת במחזור הקודם



כשהיא ממשיכה לצעוד בראש הטבלה, תצא מכבי "הרדי" חיפה, למשחק חוץ בנתניה (שבת, 11:00). לאחר 16 מחזורים, שומרת קבוצת הנוער של המועדון על המקום הראשון בליגה עם 39 נקודות, כאשר בשבוע שעבר גברה 0:1 את מכבי פתח תקווה (שער ניצחון של אדר אזרואל). מנגד, המארחת מהשרון מדורגת במקום השישי בטבלה, במאזנה 22 נקודות ובמחזור האחרון ניצחה 1:2 את הפועל רמת גן.

קשר הקבוצה, איברהים ג'ואברה, אמר לאתר הרשמי לקראת המשחק: "בשבת יש לנו משחק מאוד קשה נגד קבוצה טובה. אנחנו נבוא מוכנים למשחק הזה כמו לכל משחק במטרה לעשות את העבודה שלנו ולקחת את שלוש הנקודות". כזכור, ג'ואברה חתם בשבוע שעבר על חוזה ארוך טווח במועדון. על חתימתו הוסיף: "אין מאושר ממני לחתום במועדון שבו גדלתי שהוא הבית השני שלי, אעשה הכל על מנת להוכיח ולהצדיק את ההחתמה".

קבוצתו של בני לם כבשה ב-16 המחזורים הראשונים 41 שערים (ממוצע של מעל 2.5 למשחק) וספגה שמונה שערים בלבד. מאזן שערים זה הספיק ל-12 ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפסד אחד.  

כובשי השערים של מכבי "הרדי" חיפה לעונת 2019/20 (לאחר 16 משחקי ליגה):
סתיו נחמני 12.
לירוי גבאי 6.
עילאי חג'ג' 5.
סוף פודגוראנו 4.
באסם זערורה 4.
איברהים ג'ואברה 3.
מאור לוי ואקווה דויד 2.
אדר אזרואל, טימוטי מוזי ורביע מוחמד 1.