"שלוש נקודות מאוד יקרות"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"שלוש נקודות מאוד יקרות"
מאת: האתר הרשמי , |  שבת , 18/01/2020

"שלוש נקודות מאוד יקרות"

מרקו בלבול במסיבת העיתונאים לאחר הניצחון 0:4 על נס ציונה: "לא פשוט לנצח את נס ציונה שלוש פעמים. שמח וגאה בבחורים שלי שבאמת מראים בכל משחק שהם רוצים לנצח ולהשאיר את הנקודות אצלנו". צפו במסיבת העיתונאים


בוידאו: מרקו בלבול במסיבת העיתונאים לאחר הניצחון 0:4 על נס ציונה

 
מכבי מביסה 0:4 את נס ציונה במסגרת המחזור ה-19 ומאמן הקבוצה, מרקו בלבול, התייחס למשחק במסיבת העיתונאים שהתקיימה באצטדיון סמי עופר מיד לאחר המשחק: "מה שחשוב הוא שאנחנו מנצחים, שלוש נקודות מאוד יקרות, ניצחון יפה ושערים. הקבוצה שלנו שלטה במשחק ללא עוררין גם לפני ההרחקה. מה שחשוב זה שבאנו למשחק הזה וידענו לנצח אותו. הגענו למצבים גם במחצית הראשונה. נס ציונה שיחקו מאוד נמוך ולא נתנו לנו שטחים. מערך 5-4-1 מי שיודע זו שיטה שקשה מאוד לפרוץ אותה. להבקיע ארבעה שערים נגד שיטה כזו זה לא פשוט ואנחנו מבקיעים שערים שבוע אחרי שבוע, גם אם לפעמים זה לוקח קצת זמן".

המאמן דיבר גם על הדברים שקבוצתו צריכה לשפר: "בחצי הראשון לא היינו מספיק חדים בפעולה האחרונה, לא היינו מספיק מדויקים בהרמות שלנו ובסיומת מול השער. הגענו למצבים עוד לפני השער, אבל בפס האחרון לא היינו מספיק מדויקים". בלבול הוסיף מה הכי חשוב מבחינתו: "מה שחשוב הוא שניצחנו ניצחון יקר בבית. לא פשוט לנצח את נס ציונה שלוש פעמים, גם בגביע וגם פעמיים בליגה – 0:3, 0:4 ו-1:3 בגביע. זה לא מובן מאליו. אני שמח וגאה בבחורים שלי שבאמת מראים בכל משחק שהם רוצים לנצח ולהשאיר את הנקודות אצלנו".

מרקו התייחס ליריבה הערב בפרט ולמשחקים בכלל: "אני לא חושב שיש קבוצה חלשה בליגה הזו. כל המשחקים קשים ואין משחקים קלים. נס ציונה ניצחה את באר שבע ועשתה תיקו עם מכבי תל אביב. השחקנים נתנו עבודה מאוד מאוד קשה ומאומצת גם במחצית הראשונה וגם במחצית השנייה. החילופים היו מצוינים, אלו שנכנסו השפיעו מאוד על המשחק. אני שמח, ניצחון מאוד חשוב". על המשך העונה אמר בלבול: "אנחנו רק באמצע העונה, יש לנו הרבה מה להשיג כי עוד לא השגנו שום דבר. אנחנו רוצים לעבוד קשה, להיות בפוקוס על כאן ועכשיו, צעד צעד ולהתקדם".