נטע וגיל מפתיעים את עידן
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נטע וגיל מפתיעים את עידן
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 20/02/2020

נטע וגיל מפתיעים את עידן

לאחר שהגיע לאימון פתוח של מכבי, וביקש משחקני הקבוצה לבוא אליו לעמותת "כוונים", הופתע עידן רפפורט לראות את שחקני הקבוצה באים לבקרו. צפו בתמונות ובסרטון המרגש מהמפגש

בוידאו: הרגעים בהם מזהה עידן את שחקני מכבי שבאו לבקרו
 
לעידן רפפורט, אוהד מכבי חיפה ותושב העיר, היה חלום: לפגוש את שחקני הקבוצה. עידן הגיע לאימון פתוח של מכבי, הצטלם עם השחקנים, שוחח איתם וביקש מהם לבוא לבקר בעמותת "כוונים" – עמותה לקידום צעירים עם צרכים מיוחדים בישראל. עידן הגדיל והביא עימו דפים המספרים על העמותה ומזמינים את השחקנים לבקר ב"חנות למשמעות" שבקיבוץ לוחמי הגטאות, שם מבצע את שירותו הלאומי.

הקפטן נטע לביא והשוער גיל אופק נעתרו לבקשתו של עידן והחליטו להפתיע אותו בעמותה. עידן הצעיר, שלא ידע על כוונת השחקנים להגיע, הגיב בהתרגשות רבה - שלא השאירה אף עין יבשה בקרב הסובבים.


עידן משתתף בתוכנית מיוחדת בעמותת כוונים הנקראת מכינת כנפיים, במסגרתה צעירים עם מגבלה פיזית חושית או תקשורתית לומדים לנהל את חייהם באופן עצמאי בקהילה וכמו כן לתרום לקהילה בשירות לאומי או התנדבות. בנוסף, עידן מקבל בתרומה כרטיסים למשחקי הכדורגל של מכבי חיפה וסוחף עמו כ-20 חניכים ומלווים ברוח הספורט הישראלי.

עמותת "כוונים" - פועלת להקניית מיומנויות "ניהול עצמי משולב בקהילה" בקרב צעירים עם מוגבלויות שונות, מכל רבדי החברה הישראלית. חזון העמותה הוא ליצור חברה שוויונית, שתאפשר לצעירים עם מוגבלויות לממש את יכולותיהם ולתפקד באופן עצמאי ותורם בחברה.