הנוער מול טוברוק בגביע
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הנוער מול טוברוק בגביע
מאת: האתר הרשמי , |  שני , 24/02/2020

הנוער מול טוברוק בגביע

שלב 32 האחרונות בגביע המדינה לנוער יפגיש ביום שלישי (14:15) את מכבי "הרדי" חיפה עם בית"ר טוברוק. בני לם: "סיבוב ראשון שלנו בגביע, מול קבוצה מליגת העל, יהיה קשה". תמונות: ג'ו הירש.

מכבי "הרדי" חיפה תחל ביום שלישי (קצף, 14:15) את הדרך בגביע המדינה לנוער, כשתפגוש את בית"ר טוברוק מליגת העל. המשחק בגביע יהיה הראשון מתוך שני מפגשים בין הקבוצות בשבוע בקרוב, כאשר ביום שבת (12:00) תפגשנה במסגרת הליגה. המשחק בין מכבי "הרדי" חיפה לבין בית"ר טוברוק יהיה היחידי בשלב הגביע הראשון בו שתי קבוצות מהליגה הבכירה לנוער תשחקנה זו מול זו.

 
מאמן קבוצת הנוער, בני לם, התייחס להפסד האחרון של קבוצתו מול הפועל תל אביב ולהכנות למשחק בגביע: "הפסדנו את המשחק להפועל והלכנו הביתה אחרי שלקחנו את זה קשה. באנו ליום ראשון לאימון שכלל שיחות אישיות ושיחת קבוצה, דיברנו על זה שהפסד הוא חלק מהכדורגל ואנחנו ממשיכים קדימה. קדימה זה למשחק הגביע בו אנחנו רוצים להתחיל את הדרך לתואר ולהתקדם ממשחק למשחק".
 
על המפגש עם הקבוצה אותה אימן במשך שנים אמר המאמן: "טוברוק זה מועדון בו עבדתי 10 שנים, עזבתי ל-10 שנים וחרזתי לגדל שחקנים. אני לא מתייחס מעבר לכך, למרות שאימנתי אותם לפני שנתיים. מה שחשוב זה מכבי חיפה וההצלחה של מכבי חיפה בליגה ובגביע. סיבוב ראשון שלנו בגביע, אנחנו הקבוצה יחידה שקיבלה בהגרלה קבוצה מליגת העל ובטוח יהיה משחק קשה".