משפחת אנג'ל מוקירה את נשיא המועדון
EN threads facebook youtube instagram tiktok
משפחת אנג'ל מוקירה את נשיא המועדון
שלישי , 11/08/2020

משפחת אנג'ל מוקירה את נשיא המועדון

אודי אנג'ל הפתיע את יעקב שחר במשרדו ויחד עם משפחתו הודיע לו כי השיקו בקוריאה את האונייה M/V GREEN DAWN (השחר הירוק) כהערכה לנשיא. שחר: "מחווה בלתי שגרתית שריגשה אותי ואת בני משפחתי"

צפו: האוניה בקוריאה והברכה ליעקב שחר על סיפונה


איש העסקים ואוהד הקבוצה, אודי אנג'ל, החליט להוקיר את פועלו של נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, ולקרוא לאוניית משא של החברה, על שמו. במסורת הימית מקובל שזהו טקס משמעותי, כשההשקה נערכת במעמד משתתפים רבים, בו מברכים את האונייה בטקס חגיגי. אלא שבשל מגבלות הקורונה, נערך הטקס במשרדו של נשיא המועדון וכמובן שנאלצו גם לוותר על הטקס המסורתי של ניפוץ בקבוק השמפניה על חרטומה.
שחר אמר בהתרגשות: "לפני ימים אחדים, הופתעתי כאשר אודי, אורי ואיתי אנג'ל, אשתי נילי, שלושת בני אור, רום ועומר ואבנר קז, הבן של ישראל קז, שותפי היקר, הופיעו במשרדי.
כולם התייצבו לטקס מרגש, בו העניקו לי האנג'לים דגם של אונייה נושאת מכולות חדישה, קומפקטית וחסכונית, שהושקה בקוריאה לפני ימים מספר ונושאת את השם M/V GREEN DAWN (השחר הירוק).
אודי ומשפחתו, אוהדים ותיקים ומסורים של מכבי חיפה מלפני 'עידן שחר' בעיר, מצאו בדרך זו להביא את הערכתם לפעילותי רבת השנים במועדון.
באירוע הוצג סרטון שצולם על סיפון האונייה במספנה בקוריאה.
אני מודה שמחווה בלתי שגרתית זו, ריגשה אותי ואת בני משפחתי.
הקשר האמיץ שיש לי עם משפחת אנג'ל, כידידים וכאוהדים, כמו עם אוהדים רבים אחרים, הוא שנותן את הכוח להמשיך במשימה הלא פשוטה להוביל את מועדון הכדורגל הנפלא, מכבי חיפה. תודתי והערכתי הרבה לאודי ולמשפחת אנג'ל".