למען אנשים עם מוגבלויות
EN threads facebook youtube instagram tiktok
למען אנשים עם מוגבלויות
חמישי , 03/12/2020

למען אנשים עם מוגבלויות

לכבוד היום הבינלאומי להעלאת המודעות לאנשים עם מוגבלויות, כל אמצעי המדיה הדיגיטליים של מועדון כדורגל מכבי חיפה, שונו לצבע הסגול (המסמל את היום הזה). שחקני הקבוצה עונדים את סיכת וראייטי, הארגון אותו מאמץ המועדון

שלושה בדצמבר הוא היום להעלאת המודעות וליצירת שוויון הזדמנויות לבעלי מוגבלויות.
אנו במועדון כדורגל מכבי חיפה, החלפנו את כל אמצעי המדיה הדיגיטליים לצבע הסגול, הצבע המסמל את היום הזה.
כידוע, מכבי חיפה מאמצת למעלה מעשור את ארגון "וראייטי" ישראל. הארגון הוקם כדי לעזור לילדים עם צרכים מיוחדים המגיעים מרקע סוציואקונומי בינוני ומטה, המתמודדים עם קשיים עצומים.
לפני תקופת הקורונה, נערכו מדי שנה עשרות פעילויות, בראשן אירוח מדי משחק של ילד וראייטי ומשפחתו, על הדשא, רגע לפני שריקת הפתיחה.
עתה, בשל ההכרח בריחוק חברתי, שחקני הקבוצה עונדים את סיכת וראייטי. הסיכה תוצע למכירה במחיר של 10 שקלים החל מה-13/12, כשכל הכסף מועבר קודש לסיוע לילדי וראייטי.
קפטן הקבוצה, נטע לביא, אמר לאתר הרשמי: "אומנם זה יום מיוחד שמוקדש כולו למען בעלי מוגבלויות, אך עבורנו במכבי חיפה התמיכה, הנתינה עבורם היא יום יום במסגרת אימוץ ארגון וראייטי, שהפך לחלק מאיתנו. פרויקט מרגש בו אנו לוקחים חלק כבר מעל עשור שנים. כל פעילות כזו שאנו נפגשים ממלאת אותנו לא פחות מאת ילדי וראייטי. זה כייף גדול ואנו מודים להם שהם נותנים לנו להיות חלק מהם".