משמחים את ניצולי השואה לפורים
EN threads facebook youtube instagram tiktok
משמחים את ניצולי השואה לפורים
שישי , 26/02/2021

משמחים את ניצולי השואה לפורים

נציגות המועדון הגיעו לקרית החסד של עמותת יד עזר לחבר והביאו לניצולי השואה עשרות משלוחי מנות שנאספו במועדון ועל ידי ילדי מחלקת הנוער. צילום: ג'ו הירש, האתר הרשמי

פורים שמח לניצולי השואה.
בתוך מגבלות הקורונה הקפדניות, פעילויות קבועות של המועדון מקבלות גוון אחר. כך פעילות פורים של המועדון עם ניצולי השואה.
ילדי מחלקת הנוער, שחזרו השבוע לפעילות אחרי השבתת קורונה ארוכה, נרתמו, הביאו מוצרים וארזו משלוחי מנות, יחד עם משלוחי המנות של המועדון.
נציגות המועדון, נורית שרון ומיטל רוזן, הגיעו לקריית החסד של עמותת יד עזר לחבר, עם עשרות שקיות ירוקות של משלוחי מנות, כדי לפנק את ניצולי השואה הגרים שם בבית החם. ניצולי השואה התרגשו מאוד והודו לנציגות ולמועדון.
מנכ"ל העמותה, שמעון סבג: "אין לי צל של ספק כי רוח ההתנדבות של מכבי חיפה כמועדון, ראויה להערכה עצומה ואדירה, לא רק בימי משבר ולא רק בחגים אלא בכל ימות השנה, בו שומר המועדון על קשר תמידי ורציף עם ניצולי השואה. שיתוף הפעולה הפורה והמבורך למען ניצולי שואה, קשישים ונזקקים רק מתעצם וגובר. בזכות מכבי חיפה ניצולי שואה שלנו יעשו את חג הפורים יותר שמח וזה כלל לא מובן מאליו. מועדון גדול לא נמדד רק במספר התארים שצבר, אלא בלב הרחב והסיוע לזולת ולחלש בחברה, מאחל לכולם הרבה בריאות טובה ואיתנה וחג פורים שמח".