תודה, איתן!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
תודה, איתן!
שלישי , 22/06/2021

תודה, איתן!

המאמן המנטלי, ביקש מברק בכר לסיים את ההתקשרות ולהתרכז בהמשך הקמת בית הספר לאימון מנטלי. עזריה: "תודה למשפחת מכבי חיפה". בכר: "לאיתן חלק משמעותי וחשוב בזכייה שלנו באליפות"

בשיחה שהתקיימה לפני כשבועיים בין ברק בכר למאמן המנטלי של מכבי חיפה, איתן עזריה, ביקש האחרון מהמאמן לסיים את ההתקשרות ולפנות לעבר אפיקים נוספים. 
עזריה, שמלווה את בכר שבע עונות, הקים לפני כשלוש שנים בית ספר לאימון מנטלי והעמיק את עבודתו הן בפיתוח פלטפורמה בינלאומית לניתוח מידע מנטלי, והן בליווי חברות עסקיות. 
איתן נענה לפני כשנה לבקשתו של בכר, עצר את הפיתוח והצטרף לצוות של מכבי חיפה במסע לאליפות. לאחר שהושגה המשימה, החליט המאמן המנטלי לחזור לצעוד קדימה הן בישראל והן במישור הבינלאומי, ולכן החליט שלא להמשיך בעונה הקרובה במועדון. 
ברק בכר: "לאיתן חלק משמעותי וחשוב בזכייה שלנו באליפות, ואני חייב לו הרבה על כל השנים שלנו יחד. איתן היה מפורצי הדרך במישור המנטלי בספורט הישראלי וכעת זה טבעי שהוא רוצה לעשות עוד צעד קדימה. אני מאחל לו הצלחה גדולה ובטוח שהוא ימשיך ויצליח".
 
איתן עזריה: "אחרי עונה שהיתה כולה מסע של חוויה, ואחרי שנים ארוכות בהן שילבתי את עולם האימון המנטלי יחד עם ליווי קבוצות, החלטתי לעשות צעד קדימה להעמיק את ההשקעה בבית הספר לאימון מנטלי ופיתוח פלטפורמה לניתוח מידע מנטלי. אני מודה לברק בכר על הדרך האדירה שלנו יחד, דרך של משברים והצלחות, דרך של חברות אמת ופסגות מקצועיות שיישארו איתי לנצח. 
אני חייב תודה לכל משפחת מכבי חיפה, בראשותו של יענקל'ה שחר, הצוות הניהולי, החברים בצוות המקצועי שיישארו בליבי לעולם, ולשחקנים שבחרו לעשות היסטוריה, כראוי לאלופים שזמנם הגיע! כולכם בליבי".
ביחד עם בכר זכה עזריה כמאמן מנטלי בגביע המדינה (עם קרית שמונה), 4 אליפויות (3 בבאר שבע ואחת בחיפה), תואר אלוף האלופים פעמיים עם ב״ש, גביע הטוטו עם ב״ש, ועלה לשלב הבתים במסגרת הליגה האירופית פעמיים עם הפועל ב״ש.