בכר: "קשה לי להתאכזב כי לא הגיע לנו"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
בכר: "קשה לי להתאכזב כי לא הגיע לנו"
רביעי , 14/07/2021

בכר: "קשה לי להתאכזב כי לא הגיע לנו"

המאמן במסיבת עיתונאים לאחר ההפסד לקייראט. עוד מדבריו: "הפסדנו לקבוצה שכרגע יותר טובה מאיתנו, זאת האמת"

הירוקים הודחו הערב (רביעי), ממוקדמות ליגת האלופות לאחר הפסד 0:2 בחוץ לקייראט, אלופת קזחסטן. בתום המשחק, התייצב מאמן הקבוצה, ברק בכר, למסיבת עיתונאים והתייחס להפסד המאכזב: "קשה לי להתאכזב כי לא הגיע לנו, צריך להודות. למעט עשר דקות ראשונות שבהם היינו במשחק, חטפנו שער בהתפקה הראשונה שלהם ואז יצאנו לגמרי מהמשחק. לא היינו מדויקים, היינו רכים, ניסינו הכל לשנות, חילופים, שיטות, בסופו של דבר זה לא עבד והפסדנו בצדק".

בכר נשאל מה לא עבד וענה: "יש הרבה דברים שלא עבדו במשחק. לא יכול עכשיו לציין משהו אחד ספציפי כי באמת הקבוצה לא שיחקה טוב. גם כשהגענו למצבים לא היינו מספיק חדים ולצערי, הפסדנו לקבוצה שכרגע יותר טובה מאיתנו, זאת האמת, צריך להודות. ניסינו הכל כדי לצמצם את הפערים ולא עשינו את זה, לא הצלחנו, לא משנה כרגע מה הסיבות, יש הרבה סיבות. צריך להסתכל קדימה למשחק הבא".

המאמן נשאל האם ישנה העדפה ליריבה הבאה אותה תפגוש הקבוצה במסגרת הקונפרנס ליג: "זה לא משנה, שתי הקבוצות טובות וחזקות, יהיה לא פשוט אבל אנחנו אחרי שני משחקים שנלמד מהם. אני מאמין שהחבר'ה צברו קצת כושר וקצת יותר חדות ונצטרך לעשות את העבודה בקונפרנס ליג, לצערי".

על כך שהקבוצה תשחק בליגה האזורית ומהן המטרות: "כולנו מאוד מאוכזבים. המטרה לעבור את השלב הבא, לא צריך להתסכל רחוק מדי, צריך להרים את השחקנים. כולנו מאוד מאוכזבים אבל אני לא יכול להיות יותר מדי מאוכזב כי לא הגיע לנו. במידה והיה איזה פייט, היינו נותנים, היינו במשחק, הייתי מתאכזב יותר אבל אני לא מתאכזב כי לא הגיע לנו, חד משמעית וצריך להתסכל למשחק הבא".