שיתוף פעולה עם עירוני נהריה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
שיתוף פעולה עם עירוני נהריה
רביעי , 21/07/2021

שיתוף פעולה עם עירוני נהריה

המועדון חתם על מתן חסות מקצועית לקידום המועדון מנהריה, שיכלול בין היתר הקמת בית ספר לכדורגל ועבודה עם קבוצות מחלקת הנוער. עובדיה: "מכבי חיפה תהווה אופק מקצועי לילדי נהריה"

אלופת המדינה, מכבי חיפה ומועדון כדורגל עירוני נהריה שמחים לבשר כי הגיעו להסכם שיתוף פעולה מקצועי לקידום המועדון מנהריה. הקידום יכלול את בית ספר לכדורגל וקבוצות מחלקת הנוער.
מכבי חיפה תעניק חסות מקצועית למחלקת הנוער ותקדם את המאמנים והשחקנים ברמה המקצועית.

המנהל המקצועי של האקדמיה, איציק עובדיה, אמר לאתר הרשמי: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה ומוצאים את נהריה כרשות שמקדמת את הספורט ורואה בו כלי חינוכי. התרשמנו מאוד מהרצינות והמוטיבציה לקדם את ענף הכדורגל. אני משוכנע ששיתוף הפעולה יוביל את הכדורגל בנהריה קדימה והאקדמיה לכדורגל של מכבי חיפה תהווה אופק מקצועי לילדי העיר".

מנכ"ל עמותת עירוני נהריה, רביב משה: "אני שמח על ההסכם לשיתוף הפעולה בין המועדונים. אני בטוח ששיתוף הפעולה המקצועי יקדם את המאמנים, את השחקנים ואת ילדי בית הספר לכדורגל של מועדון כדורגל עירוני נהריה. אין ספק שזו בשורה חשובה לכדורגל בעיר נהריה".

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בנהריה, מיכה שושן: "אנחנו שמחים שמועדון הכדורגל מספר 1 בארץ גילה התעניינות במועדון הכדורגל עירוני נהריה ורוצה לקדם את הכדורגל בעיר".