בכר: "יודעים את החשיבות של המשחק"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
בכר: "יודעים את החשיבות של המשחק"
רביעי , 28/07/2021

בכר: "יודעים את החשיבות של המשחק"

מאמן הקבוצה, לקראת הגומלין מחר (20:00), נגד דינמו טביליסי. מאיר: "מכבי של השנה טובה יותר משנה שעברה"

הירוקים יארחו מחר (20:00), באצטדיון סמי עופר את דינמו טביליסי למשחק הגומלין במסגרת סיבוב מוקדות שני של הקונפרנס ליג. לקראת המפגש הקבוצה קיימה מסיבת עיתונאים ולאחריה יצאה לאימון המסכם. 

תחילה, התייחס המאמן הירוק למשחק הצפוי: "אנחנו יודעים את החשיבות של המשחק ויודעים שאנחנו צריכים לעשות את העבודה ולעבור לשלב הבא. אין לנו בלקסיקון דבר כזה לשחק על תיקו, גם במשחק אליפות הספיק לנו תיקו ועלינו בשביל לנצח וזה מה שיהיה מחר, נעשה הכל מהדקה הראשונה להבקיע ולעשות ניצחון לעיני הקהל שלנו וזה מה שאני מאמין שיהיה מחר".

בכר נשאל על החיסורים בקישור והסגל העומד לרשותו: "דיברנו על זה שיש סגל גדול, השנה העמקנו אותו בצורה טובה וזאת הסיבה למה אנחנו צריכים סגל גדול. אני יכול להגיד לכם שאני מאוד רגוע גם עם מי שיש מחר עם כל החיסורים, יש שחקנים מספיק טובים, גם הצעירים שיוכלו לעלות, חלקם לשחק וחלקם להוסיף מהספסל תוספת משמעותית. אין לי ספק שמי שישחק ומי שיעלה מהספסל יעשה את העבודה ויעזור לעבור שלב".

בהמשך, מגן הקבוצה, רז מאיר, נשאל על פתיחת העונה וההתקדמות האישית שלו: "אני מרגיש מצוין בתחילת העונה, אני מרגיש בכושר טוב ואני חושב שאולי משהו השתחחר מעט בביטחון, זה התחיל שנה שעברה שקיבלתי את המושכות ושיחקתי הרבה משחקים. כמו שאמרתי גם קודם, שנה שעברה שיחקתי בתפקיד שלי כמגן ימני והצוות המקצועי עזר לי מאוד להשתלב ולהקתבע בתפקיד ואני מקווה להמשיך את הדרך הטובה".

השחקן נשאל האם מכבי של השנה טובה יותר מהעונה החולפת וענה: "מכבי של השנה טובה יותר משנה שעברה למרות שבעונה שעברה היה סגל מצוין. חיזקנו את הסגל בשחקנים מדויקים וטובים וכל אחד שנמצא פה יש לו את המקום, צריך לשחק ויתרום בעונה הזאת".