"לשחק בבית מול הקהל שלך זה אחרת"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"לשחק בבית מול הקהל שלך זה אחרת"
חמישי , 29/07/2021

"לשחק בבית מול הקהל שלך זה אחרת"

מאמן הקבוצה לאחר הניצחון הביתי על דינמו טביליסי וההעפלה לסיבוב המוק' השלישי. עוד מדבריו: "אנחנו עדיין רחוקים מהיכולת האמיתית שלנו"

לאחר הניצחון המשכנע של הירוקים על דינמו טביליסי, התייצב מאמן הקבוצה, ברק בכר, למסיבת העיתונאים לניצחון ולהעפלה לסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג.

תחילה, התייחס ברק בכר לניצחון: "גם היום היו חלקים במשחק שפחות אהבתי אבל אני חושב שאנחנו כן עולים על מסלול, על דרך נכונה. אמרתי שזה אמור להשתפר משבוע לשבוע אבל אנחנו עדיין רחוקים מהיכולת האמיתית שלנו למרות התוצאה אבל אני כן מרוצה מהרבה דברים ובטח מהשחקנים שנכנסו כמחליפים והשחקנים שפתחו ולא תמיד פותחים ובשביל זה יש לנו סגל עמוק".

המאמן נשאל על הדברים הפחות טובים שהיו במשחק: "היו דקות שבאיזשהו מקום לא היינו במשחק, לא שיחקנו נגד פראיירים, לשמחתי החילופים באו והוסיפו רעננות, איכות והמחליפים עזרו לנו לשנות ולנצח את המשחק. בגלל זה אני שמח שיש לנו את העומק הזה".

על ההבדל בין המשחק בשבוע שעבר לבין השבוע: "שבוע שעבר זה היה משחק חוץ וזה היה משחק בית, לשחק בבית מול הקהל שלך זה אחרת. ידענו שנעשה משחק יותר טוב, למדנו יותר טוב את הקבוצה היריבה, ידענו איפה עשינו את הדברים טוב ואיפה פחות טוב ואני שמח שלפחות מבחינה התקפית עשינו את הדברים הרבה טוב יותר. ניצלנו את השטחים שהיו לנו ועשינו את ההתאמות הנכונות וניצחנו את המשחק הזה".

על הסגל הרחב אמר: "קודם כל, אף אחד לא החליט שמשישהו עוזב, לא אמרנו שאנחנו משחררים אף אחד, בשביל זה יש לנו את הסגל העמוק. עוד לא התחלנו את העונה ואנחנו רוצים להמשיך עד הבתים באירופה ובשביל זה אנחנו צריכים סגל גדול ואף אחד לא אמר שמישהו הולך וזה המצב כרגע".