מיטל משה מסיימת את תפקידה כ-S.L.O
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מיטל משה מסיימת את תפקידה כ-S.L.O
ראשון , 01/08/2021

מיטל משה מסיימת את תפקידה כ-S.L.O

מיטל משה, מנהלת קשרי אוהדים וקהילה מסיימת את תפקידה לאחר כ-20 שנה. לתפקיד תיכנס דין יודוביץ'-דלל. מכתב מרגש ממיטל אליכם בכתבה.

אוהדים יקרים,
בימים אלו אני מסיימת את תפקידי כ״מנהלת קשרי אוהדים וקהילה״, ועוברת לאתגר חדש במועדון.
תפקיד שהוא מזמן בשבילי לא ״עבודה״. הוא חלק משמעותי ומרכזי בחיים שלי.
בקשתי לומר לכם מספר דברים מהלב:
וואו, איך מסכמים תקופה של כ - 20 שנים? איך מסכמים תפקיד כל כך מיוחד ומרגש שהוא עולם ומלואו? קשה להסביר במילים את עוצמות הרגש, דמעות השמחה ודמעות העצב, החוויות הבלתי נשכחות ואלפי הרגעים שיהיו נצורים בליבי לעולם..
הכל התחיל, כאמור,לפני כ -20 שנים. אז, בחר בי מנכ״ל המועדון דאז, איתמר צ׳יז׳יק, להקים ביחד איתו לראשונה במועדון (ובארץ) את מחלקת קשרי אוהדים וקהילה. (מחלקה של עובדת אחת ;) ). מעונה לעונה עשינו המיטב להשתפר ולהתפתח. (במרוצת השנים אופ״א הנחתה להפוך את המחלקה לחובה בכל מועדון).
מעבר למקרים המשמחים, לעיתים התמודדנו עם מקרים לא פשוטים, כאלו שקורעים לך את הלב (בעיקר בכל מה שקשור לאוהדים אשר הלכו לעולמם), אך תמיד ניסינו להסתכל על חצי הכוס המלאה, ולחשוב במקרים מהסוג הזה שלפחות בסוף ימיהם גרמנו לקצת רגעי נחת ועידוד להם ולמשפחותיהם. 
המילים הטובות שלכם, מילות התודה וההערכה הרבות, המכתבים המרגשים, תעודות ההוקרה וכל חיוך שלכם - כולם חיממו את הלב ונתנו לנו את הכוח להמשיך בעשייה. 
זכיתי להכיר לאורך השנים שותפים לדרך ואנשים מדהימים. אתם, שעיקר המשותף בינינו ככלל היא האהבה ללא תנאי למועדון הזה, וכפרט - מאחורי כל אחד ואחת מכם סיפור מיוחד משלו. 
אני יכולה להבטיח לכם שתמיד עבדתי עם הלב והנשמה, תמיד ניסיתי לדמיין את עצמי במקומכם. השתדלתי לבצע את התפקיד ברגישות, בסובלנות ובסבלנות. עשיתי את המיטב כדי להיענות לפניות ולבקשות שלכם, ושהטיפול יהיה לשביעות רצונכם. תמיד אמרתי שבתפקיד שלי עושים ״רק דברים טובים!״. 
‎״Do good things” זה המשפט שמתנוסס בקיר במשרד שלי.
אני נפרדת מהתפקיד מלאת סיפוק, עם תחושת גאווה גדולה ותחושת שליחות על שזכיתי להיות אשת הקשר בין המועדון לקהילה ולהשתמש בכוח העוצמתי של הסמל והמותג שלנו כדי להגשים את החלומות שלכם וכדי להפוך את העולם למקום טוב יותר. משאירה אתכם בידיים הטובות של המחליפה שלי -  דין יודוביץ׳ דלל המקסימה, אשר נבחרה לתפקיד מתוך היציע.  
במחלקה כיום - מלבד המענה לפניות שלכם, המועדון מצטיין בעשייה קהילתית, ערכית וחינוכית משמעותית במגוון נושאים ותחומים, ואנו פועלים ע״פ תכנית עבודה עונתית מסודרת, בהתאם למצב ולהגבלות, במידה ויש. ההשפעה לטובה של עשייתנו מוכחת במגזרים רבים ובקהילות רבות. חותמת רשמית לעשייה המשמעותית שלנו קיבלנו גם  כשזכינו בשנים האחרונות פעמיים בתואר ״מגן הכבוד״ מטעם נשיא המדינה. אני בטוחה שדין תמשיך ותבצע את תפקידה החדש על הצד הטוב ביותר.. 
זו הזדמנות טובה לומר לכם תודה רבה על שנתתם לי להיות שותפה לרגעים משמעותיים בחייכם: שמחים, מרגשים, מרתקים, עוצמתיים וחלקם מאוד עצובים.. לנצח לכל אחד ואחת מכם תהיה שמורה פינה חמה בליבי.
בהזדמנות זו מבקשת להודות גם למשפחתי, למנכ״ל המועדון הנוכחי, אסף בן דב, על שהמשיך והאמין בי, ונתן לי את הכלים להמשיך ולהצליח, לעובדי המועדון (המשפחה השנייה שלי) במחלקות השונות על שיתוף הפעולה הפורה, במיוחד שחקני הקבוצה הבוגרת לאורך השנים שתמיד נענו בחיוב לכל הבקשות והמשימות ממני - והוכיחו כל פעם מחדש ש״האדם לפני השחקן״ היא הרבה מעבר לסיסמת המועדון. ואחרון חביב - לנשיא המועדון, יענקל׳ה שחר, על הזכות לעבוד במועדון מספר 1, ועל שנתן יד חופשית למחלקה הזו אשר כל כך חשובה ויקרה לליבו.
לסיום, מאחלת לכולכם בריאות, אושר, הצלחה, שמחה ושיתגשמו משאלות ליבכם. בטוחה שנחווה ביחד עוד הרבה רגעים ירוקים, שמחים ומרגשים..
 
אוהבת מלא, מיטל.


לתפקיד תיכנס דין יודוביץ'-דלל, ניתן לפנות אליה בדרכים הבאות:
א. טלפון המשרדים 04-8346626
ב. כתובת המייל: [email protected]