חזיזה: "נתכונן למשחק לא פשוט"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
חזיזה: "נתכונן למשחק לא פשוט"
שלישי , 03/08/2021

חזיזה: "נתכונן למשחק לא פשוט"

קשר הקבוצה, לקראת המשחק נגד טורשאבן בחמישי (20:00), במסגרת מוק' הסיבוב השלישי של הקונפרנס ליג. עוד מדבריו: "החשיבות של הקהל מאוד גדולה עבורנו"

לאחר הניצחון המרשים בשבוע שעבר על דינמו טביליסי, הירוקים ממשיכים למוקדמות הסיבוב השלישי של הקונפרנס ליג. ההגרלה זימנה מפגש מסקרן נגד ה.ב. טורשאבן מאיי פארו (חמישי, 20:00), באצטדיון סמי עופר.

לקראת ההתמודדות, התראיין קשר הקבוצה, דולב חזיזה, לאתר הרשמי של המועדון והתייחס למשחק הצפוי: "אנחנו באים למשחק מאוד מוכנים, ממה שלמדנו והבנו, במשחקים האחרונים הם הרבו להבקיע ומיעטו לספוג ומדובר בקבוצה שלא כמו שאולי חושבים, היא יודעת לשחק כדוגל. נתכונן אליהם בשיא הרצינות".

על החשיבות והדחיפה של הקהל: "החשיבות של הקהל מאוד גדולה עבורנו, ראינו גם במשחק האחרון, הם באו ודחפו אותנו גם כשהיינו בשיוויון, הם המשיכו ועודדו וזה דחף אותנו לעשות את הניצחון הגדול הזה ולהביא אותנו לשלב הבא. אני מקווה מאוד שכולם יגיעו ושהאצטדיון יהיה מלא ובאמת ייתן לנו את הגב והתמיכה שאנחנו צריכים וראויים לו. אני בטוח שנעשה את זה ביחד". 


דוחפים את מכבי לשלב הבתים: מכירת הכרטיסים למשחק כבר בעיצומה. שימו לב, המכירה פתוחה לקהל הרחב. לרכישת כרטיסים ולמידע נוסף, לחצו כאן