השחקנים קיבלו רכבים חדשים
EN threads facebook youtube instagram tiktok
השחקנים קיבלו רכבים חדשים
שני , 16/08/2021

השחקנים קיבלו רכבים חדשים

באירוע שנערך במשרדי חברת הרץ במפרץ, קיבלו השחקנים רכבי הונדה ספורט חדשים. מנכ"ל הרץ ישראל, דני שמעוני: "גאים ללוות את מכבי חיפה למעלה מ-30 שנה". צילום: ראובן כהן, האתר הרשמי

שחקני הקבוצה התחדשו היום בהונדה סיוויק ספורט חדשה.
באירוע חגיגי שארגנה חברת הליסינג הרשמית של מכבי חיפה, הרץ, החזירו את הרכבים הישנים וקיבלו את הרכבים החדשים והמשודרגים.
הרץ, כמובן תמשיך לתת שירות ותחזוקה שוטפת לרכבים של השחקנים.  
דני שמעוני, מנכ"ל קבוצת Hertz ישראל-אוטו סנטר: "אנו גאים ללוות את מכבי חיפה למעלה מ-30 שנה. דאגנו שכל השחקנים יקבלו מכונית עם מספר החולצה שלהם כמספר האמצעי של הרכב. חברת הרץ דואגת לכל פתרונות הרכבים  של השחקנים והצוות ותמשיך ללוות אותם גם לאורך כל שלבי הליסינג".
מנכ"ל המועדון, אסף בן דב: "זה לא מובן מאליו שהרץ מלווה את מכבי חיפה כל כך הרבה שנים. אבל יותר מזה הרץ היא שותפה ביום יום שלנו, בחלק מאסטרטגיית המועדון ששחקן/עובד במכבי חיפה, לא צריך להיות מוטרד ביומיום שלו, בטח לא מענייני רכב. השירות שאנחנו מקבלים מהרץ, הוא באמת מעל ומעבר. זה כבר חלק מהמשפחה שלנו".
הקשר, דולב חזיזה, אמר: "אירוע כזה רק מראה כמה המועדון דואג לכל מה שאנחנו צריכים. אנחנו עומדים בפני אפשרות להעפיל לשלב הבתים ולהחזיר קצת למועדון על כל ההשקעה הזאת. המשחקים מול נפטצ'י באקו הם אולי המשחקים החשובים ביותר של מכבי חיפה בזירה האירופית בעשור האחרון ואנחנו מאוד מאוד רוצים שזה יקרה. לעלות לשלב בתים זה דבר שמאוד מאוד ירגש את הקהל".


"כיף גדול, עכשיו רוצים להגיע לשלב הבתים". חזיזה


"גאים ללוות את מכבי כבר למעלה מ-30 שנה". שמעוני מעניק את המפתח לג'וש כהן