הכירו את נפטצ'י באקו
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הכירו את נפטצ'י באקו
שלישי , 17/08/2021

הכירו את נפטצ'י באקו

רגע לפני שיוצא לדרך הפלייאוף על העלייה לשלב בתים אירופי, היריבה של מכבי מביאה עימה 9 אליפויות, 7 גביעים, 6 שחקני נבחרת ואצטדיון עם 11 אלף מקומות (שכלל לא בטוח שיהיה מלא). מי את נפטצ'י באקו

מכבי חיפה עומדת בפני צמד משחקים מהחשובים ביותר שהיו לה בזירה האירופית בשנים האחרונות.
נפטצ'י באקו מאזרבייג'אן היא הקבוצה שמחכה לנו בשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג, שלב המוקדמות האחרון לפני שלב הבתים של המפעל.
 
נפטצ'י החלה את העונה האירופית שלה עם מפגש כפול מול דינמו טביליסי, בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות. האזרים ניצחו פעמיים 1:2, ועלו לשלב השני - שם כבר חיכתה אולימפיאקוס. שני הפסדים באותה תוצאה, 1:0, שלחו את נפטצ'י למפגש כפול עם HJK הלסינקי בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית.
 
המשחק הביתי הסתיים ב-2:2, ואילו המשחק בפינלנד נגמר ב-0:3 למקומיים, ושלח את באקו לראש בראש עם הירוקים על כרטיס לשלב הבתים.
 
נפטצ'י זכתה בתשע אליפויות באזרבייג'אן, האחרונה שבהן בעונה האחרונה, כשסיימה עם שתי נקודות יותר מקרבאח. בנוסף, לקבוצה מעיר הבירה יש שבעה גביעים.
 
לנפטצ'י יש שישה שחקני נבחרת בסגל: ארבעה בנבחרת אזרבייג'אן (מרט צליק הבלם, אמין מחמודוב הקשר, חייל נאספוב הקשר ומיראבדולה אבסוב החלוץ). שניים נוספים הם מאמדו קיין מנבחרת גינאה וחראמיז ממדינה ששמה סאו תומה ופרינציפה.
 
לקבוצה יש תשעה זרים, מהמדינות הבאות (מלבד שני שחקני הנבחרות שהוזכרו כאן): ניגריה, סרביה, צרפת, בלגיה, פראגוואי, פורטוגל וסנגל.