מועדון מחוסן
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מועדון מחוסן
חמישי , 02/09/2021

מועדון מחוסן

צוותי מד"א הגיעו היום לכפר גלים וחיסנו בחיסון השלישי את השחקנים, אנשי הצוות והמנהלה ואת שחקני קבוצת הנוער. הקפטן, נטע לביא: "חשוב מאוד כדי שנוכל לחיות בשגרה"



חיסון שלישי בכפר גלים!
צוותים של מגן דוד אדום, הגיעו היום למתחם האימונים בכפר גלים וחיסנו בחיסון שלישי את שחקני הקבוצה הבוגרת, את כל הצוות המקצועי והמנהלה ואת שחקני קבוצת הנוער.
קפטן הקבוצה, נטע לביא, אמר לאחר החיסון: "אנחנו מודים למד"א שהגיעו למתחם לחסן את השחקנים. כולנו יודעים את חשיבות החיסון השלישי, כדי שנוכל להמשיך בשגרה שלנו ליהנות מכדורגל עם הקהל והכי חשוב שנישאר כולנו בריאים".
מנהל מחלקת הנוער, איציק עובדיה, אמר: "החלטנו לחסן גם את קבוצת הנוער, כחלק מההיערכות שלנו לעונת המשחקים ונעשה את זה עם כל קבוצות הגילאים. אין ספק שההשפעה של החיסון היא טובה וככה נוכל לשמור על הבריאות שלנו"
מנהל מרחב כרמל במד"א, ארז גלר, אמר: "אני שמח על המבצע הזה שיזמה מכבי חיפה, גם לקבוצת הבוגרים וגם לקבוצת הנוער. העלייה בתחלואה מאוד מדאיגה, אנחנו גם רואים תחלואה קשה. מאוד חשוב המסר שאלופת המדינה משדרת לכלל הציבור, ולא רק לאוהדים, שחשוב ללכת ולהתחסן, החיסון הזה מציל חיים".
מנכ"ל המועדון, אסף בן דב: "לאור התחלואה המתגברת ולקראת עונת המשחקים שבפתח, החלטנו לחסן את כל אנשי המועדון, שחקנים, מאמנים, אנשי מנהלה בחיסון שלישי, מתוך כוונה להפחית ככל שניתן את רמת התחלואה במועדון. הדבר יאפשר לנו המשך את שגרת האימונים, המשחקים והעבודה גם בעת המורכבת הזו וגם בעתיד לבוא".