מכבי "הרדי" חיפה מנצחת את ז'לגיריס וילנה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מכבי "הרדי" חיפה מנצחת את ז'לגיריס וילנה
שלישי , 28/09/2021

מכבי "הרדי" חיפה מנצחת את ז'לגיריס וילנה

קבוצת הנוער התארחה הערב באצטדיון LFF שבוילנה, במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת אופ"א לנוער. לייש (5'), צגה (62') ורזון (85'), כבשו עבור הירוקים והעניקו מקדמה משמעותית לקראת הגומלין

מכבי "הרדי" חיפה השיגה הערב (שלישי), ניצחון משכנע לאחר שניצחה את ז'לגיריס וילנה בתוצאה 3:0 והשיגה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין שצפוי להיערך בעוד כשלושה שבועות.

הירוקים פתחו חזק וכבר בדקה ה-5', נבו שדו קיבל כדור בצד ימין, הגביה לרחבה היישר לרגליו של יונתן לייש הבלם שמקרוב בעט פנימה, 1-0 למכבי! חניכיו של בנים לם, המשיכו להיות אגרסיביים יותר במהלך המחצית הראשונה והמשיכו ללחוץ כל הזמן את היריבה שלא הצליחה לייצר התקפות מנגד. המחצית הסתיימה ביתרון למכבי.
 
המחצית השנייה נפתחה בלחץ של המקומיים שניסו לבחון את ליאב זלקינד השוער המצוין שהציל מספר מצבים מסוכנים והשאיר את מכבי חיפה במשחק. בהמשך הירוקים ניסו לצאת להתקפות מעבר ושלחו כדורים ארוכים קדימה, אך לא היו מספיק מדויקים בשליש האחרון.

בדקה 62', הירוקים קיבלו כדור חופשי אחרי עבירה שבוצעה על עילי פיינגולד שפרץ מימין, נבו שדו לקח על עצמו את הכדור החופשי והגביה מדויק לראשו של בנימין צגה והחלוץ נגח מדויק פנימה, 2-0 למכבי. מיד אחרי השער השני השחקנים של בני לם השתחררו והניעו כדור מצד לצד עם התקפות מהאגפים והגיעו למספר ניסיונות לשער אך לא ניצלו את המצבים.
 
בדקה 85', שתי דקות אחרי שנכנס כמחליף, ספיר רזון כובש מקרוב את השלישי. עידו אלמישלי קיבל את הכדור ברחבה בעט חלש אך הכדור פגע בשחקן הגנה והטעה את השוער ומהקורה ספיר רזון השתלט מצוין על הריבאונד וזה 3-0 למכבי!!
 
התוצאה נשמרה כך עד הסוף ומכבי "הרדי" חיפה תגיע לגומלין שיתקיים ב-20.10 באצטדיון בנתניה עם מקדמה גדולה ורגל וחצי בשלב הבא.

הרכב מכבי "הרדי" חיפה: ליאב זלקינד, יונתן לייש, אדר אזרואל, עילאי פיינגולד, ליעד לוי, תבור חוטר, קולי סאני, מוחמד האמר, נבו שדו, בנימין צגה, ענאן חלאילה

שותפו כמחליפים: עידו אלמישלי, ג'וליאן שלופה, ספיר רזון, איתמר גורי
 
צילום: אתר רשמי ז'לגיריס וילנה

צילום: אתר רשמי ז'לגיריס וילנה